وزارت کشور باید با استاندار آذربایجان غربی برخورد کند/ کوله بران پیرانشهری قاچاقچی نبودند

11:32 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۵۶۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: وزارت کشور باید با استاندار آذربایجان غربی به دلیل اظهاراتی که درباره کوله بران داشته است برخورد کند.

وزارت کشور باید با استاندار آذربایجان غربی برخورد کند/ کوله بران پیرانشهری قاچاقچی نبودند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس در جلسه علنی امروز با تسلیت به خانواده های جانباختگان کوله بری که در چند روز گذشته 5 نفر از عزیزانشان را از دست داده اند خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: متاسفانه در چند روز گذشته استاندار آذربایجان غربی مردم حوزه انتخابیه بنده که 8هزار مصدوم شیمیایی تقدیم انقلاب کرده و عشایر کرد این منطقه را قاچاقچی خوانده است.

وی افزود : انتظار داریم که با استاندار آذربایجان غربی با شدت برخورد شود زیرا مردم این منطقه و کوله برانی که جان خود را از دست دادند شایسته چنین اتهاماتی نیستند.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس خطاب به نمایندگان با بیان اینکه چرا وزیر اقتصاد باید سه ماه طول بکشد تا به صحن علنی مجلس بیاید تاکید کرد: متاسفانه طیب نیا مخالف سرسخت بیانات مقام معظم رهبری درباره امرار و معاش کوله بران است.

وی تصریح کرد: ما شاهدیم که در مناطق مرزی سردشت و پیرانشهر یک عده افراد که با استانداری ارتباط دارند مجوزهای غیر قانونی را برای واردات کالا دریافت می کنند که نشان از سو تدبیر مسئولان استان دارد.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه کوله برانی که جان خود را برای 50هزار تومان از دست می دهند دانش آموز هستند از اینرو وزارت کشور باید با استاندار آذربایجان غربی به دلیل اینکه آنها را قاچاقچی خوانده است برخورد کند.



مسعود
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
اولا که این هموطنان قاچاقچی نشستند و برای ملت ایران عزیز هستند چرا که برای رزق و روزی خانواده تلاش میکنند .ثانیا بر فرض محال اگر حرف استاندار قرین به صحت باشد باز هم از یکسری مسولین که به صورت بی پروا بیت‌المال کشور را غارت میکنند بهترند
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
استاندار بایستی شرمنده باشد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *