مردم ما فرزند جهاد و شهادت هستند

18:10 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۴۶۹
آیت الله نوری همدانی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر آماده باش دادن به لشکرش خطاب به وی هشدار داد: ما را از چه می ترسانید؟مردم ما فرزند جهاد و شهادت هستند؛ اگر رهبری معظم انقلاب اشاره کنند میلیون ها مسلمان برای جانفشانی در راه اسلام آماده هستند.
آیت الله نوری همدانی
به گزارش گروه سیاسی ، آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از پرسنل حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و همچنین جمعی از بسیج اصناف سراسر کشور که در دفتر معظم له در قم برگزار شد با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر با تبریک این ایام خجسته به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پرداخت.

وی به تلاش دشمنان برای انزوای علمای اسلام و تحقیر، تضعیف و تحریف دین اشاره داشت و گفت: با مرور کتاب های تاریخی متوجه می شویم که دین تکیه گاه علمای اسلام بوده است و بر این اساس تمدن اسلام را پایه ریزی کردند.

این مرجع تقلید افزود: شیعه از ابتدا به تفقه در دین پرداخت و مردم را با احکام دین آشنا کرد و در راستای علومی که ریشه آنها از اهل بیت(ع) بود، در تمام جریانات علمی گام برداشتند.   

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ناشناخته ماندن دین در دنیا، افزود: امام راحل(ره) تاکید می کردند، دشمنان نگذاشتند اسلام شناخته شود؛ قرن ها کار کردند تا اسلام را در یک آداب فردی منحصر کرده و مردم فکر کنند، اسلام فقط نماز و روزه است در حالی که اسلام در فرهنگ، سیاست، اقتصاد و تمام ابعاد زندگی احکام دارد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *