برنامه ششم توسعه قابلیت اجرایی ندارد

5:05 - 14 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۴۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه در آمدهای کشور کاملا مشخص است، گفت: همه آنچه که درآمد داریم را از قبل طراحی کرده ایم پس بنابراین بررسی برنامه ای که قرار است در کوتاه مدت تمام مشکلات عقب افتادگی کشور را حل کند کار بیهوده ای است که قابلیت اجرایی ندارد.
جعفرزاده ایمن آبادی
به گزارش گروه سیاسی ، جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: دولت از این فرصت طلایی خوب استفاده نکرده و برنامه را به هردلیلی حالا قانونی یا غیرقانونی ننوشته و به نظر من ورود مجلس به نوشتن برنامه هم کار دشواری است.

وی در ادامه گفت :قبل از صحبت راجع به جزییات ، باید بگویم که کلیات را تایید نمی کنم؛ چون قرارست بسیاری از مشکلات در این برنامه حل شود پس شک نکنید که این برنامه قابلیت اجرایی ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی این طور ادامه داد که طبیعتا شورای نگهبان روی بار مالی و دولت هم  روی عدم توان اجرا حرف دارند و در هرصورت اتفاق خوبی برای کشور نخواهد بود.

وی در پایان افزود: اهداف اقتصاد مقاومتی کاملا متفاوت است و باید توسط مردم فرهنگ سازی شود ، ما باید هرکاری کنیم که وابستگی ها کم و مقاومت زیاد شود تا خسارت حاصل از ضربه هایی که به ما وارد می شود را کمتر کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *