صحبت کردن از نواقص جشنواره فیلم فجر بیهوده است/چند سال است که کار ندارم

8:05 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۴۲۲
شاه حسینی با تاکید بر اینکه همه افراد خروجی ها جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنند، از منصفانه نبودن اظهار نظر خود درباره این جشنواره سخن گفت.
انسیه شاه حسینی کارگردان فیلم سینمایی "شب بخیر فرمانده" در گفت و گو با خبرنگارگروه فرهنگی گفت: تاکنون نتوانسته ام فیلم های جشنواره سی و پنجم فیلم فجر را به طور کامل ببینم و تنها بخش هایی از فیلم "چراغ های ناتمام" را مشاهده کردم.

وی ادامه داد: درباره اینکه آیا جشنواره فیلم فجر روند رو به رشدی را طی کرده یا خیر نمی توانم نظری بدهم چرا که خروجی های جشنواره را هر سال همه ما می بینیم و از این جهت صحبت کردن درباره آن بیهوده است.

کارگردان فیلم سینمایی " زیباتر از زندگی" خاطرنشان کرد: چند سالی است که در جشنواره فیلم فجر اثری را ندارم و به همین دلیل منصفانه نیست که بخواهم درباره روند جشنواره نظری بدهم.

گفتنی است، در کارنامه هنری انسیه شاه حسینی آثار سینمایی همچون "زیباتر از زندگی" ، " پنالتی" ، " شب بخیر فرمانده" و " غروب شد بیا" دیده می شود.

این کارگردان عرصه سینما برای فیلم تحسین شده "شب بخیر فرمانده " جوایز بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است که از جمله آن ها می توان به کسب لوح تقدیر در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

شاه حسینی همچنین برای فیلم "اوینار" برنده دیپلم افتخار در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد و کسب "جایزه ملی" از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم "زیباتر از زندگی" در سال 1391 را نیز در کارنامه خود به یادگار دارد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *