خیلی ها را در جشنواره فیلم فجر کنار گذاشتند/سالی که نکوست از بهارش پیداست!

12:00 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۴۲۰
تقی پور با تاکید بر اینکه هیچ وقت برای جایزه کار نکرده است، گفت: متاسفانه فیلم ما، "ترومای سرخ" در بخش چشم انداز جشنواره سی و پنجم فیلم فجر قرار گرفته است.
 خیلی ها را در جشنواره فیلم فجر کنار گذاشتند/سالی که نکوست از بهارش پیداست!آتش تقی پور بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: نکته ای که من از افتتاحیه جشنواره فیلم فجر متوجه شدم این بود که تعدادی از فیلم ها را از بخش مسابقه و تعدادی دیگر را به طور کلی از جشنواره کنار گذاشتند و از این جهت درست برخورد نکردند .

وی ادامه داد: البته الان برای قضاوت کردن درباره روند جشنواره زود است اما به طور کلی گفته می شود سالی که نکوست از بهارش پیداست و جشنواره فجر هم بهار سینمای ایران محسوب می شود.

بازیگر فیلم سینمایی "ترومای سرخ" همچنین اظهار کرد: با تماشای تعدادی از فیلم ها در جشنواره فیلم فجر امسال فکر می کنم جای فیلمسازان بنام و مطرح کشورمان بسیار خالی است و دلیل این موضوع هم این است که نسبت به این فیلمسازها مقداری کم لطفی صورت می گیرد.

وی افزود: کم لطفی های صورت گرفته نسبت به فیلمسازها باعث شده که آن ها را یا منزوی کنند یا کاری کنند که فیلمشان به جشنواره راه پیدا نکند.

تقی پور تصریح کرد: ما فیلمی به نام "ترومای سرخ" به کارگردانی اسماعیل میهن دوست داریم که بنده در کنار پریوش نظریه به عنوان نقش اول فیلم، به ایفای نقش می پردازم.

وی یادآور شد: من تقسیم بندی نقش های اصلی ومکمل را چندان قبول ندارم چرا که من و امثال من بازیگر تئاتر هستیم و تئاتر هم می گوید نقش کوچک، بزرگ، نقش اصلی یا غیر اصلی وجود ندارد و هر کسی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون همچنین تصریح کرد: در روند ایفای نقش ها گاهی می بینیم که یک نفر حتی از نقش اصلی خود هم جلوتر می افتد.

وی با انتقاد از جایگاه فیلم "ترومای سرخ" در جشنواره امسال، توضیح داد: ما جزو آن دسته از ستم کش هایی هستیم که فیلم ما را در بخش چشم انداز جشنواره قرار دادند و به همین دلیل هیچ  وقت توقع جایزه نداریم و هیچ زمانی هم برای جایزه کار نکرده ایم .

تقی پور خاطرنشان کرد: امیدوارم اثر ما به خوبی تولید شده باشد و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *