انیمیشن "رهایی از بهشت" با محوریت شهید چمران اکران شد/مراسم فرش قرمز فيلم على نورى اسكويى برگزار شد

17:40 - 12 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۳۶۷
نمایش انیمیشن "رهایی از بهشت" به کارگردانی علی نوری اسکویی در کاخ مردمی جشنواره سی و پنجم فیلم فجر همراه پرداختن به زندگی شهید چمران نمایش داده شد.
انیمیشن به گزارش خبرنگار گروه فر هنگی ، انیمیشن " رهایی از بهشت" دقایقی قبل با اکران خود در کاخ مردمی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر پایان داد.

این انیمیشن با روایتی داستان گونه سعی در به تصویر کشیدن شجاعت ها، فداکاری ها و رشادت های یکی از شهدا و رزمندگان مشهور 8 سال دفاع مقدس یعنی شهید چمران داشت.

این انیمیشن توانست با پرداختی داستان گونه و بیانی متناسب با فضای داستان به خوبی مخاطب را با خود درگیر کند.

در این انیمیشن صداها به شکلی مناسب و متناسب با هر شخصیتی صداگذاری شده بود به گونه ای که مخاطب حاضر در سالن احساس نمی کرد که اثری را در قالب انیمیشن و نه در قالب یک آثار تصویری واقعی تماشا می کند.

انیمیشن " رهایی از بهشت" که نخستین انیمیشن راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و پنجم فیلم فجراست، با محتوایی مرتبط با فضای دفاع مقدس یکی از آثار مورد توجه و در عین حال برجسته در دوره سی و پنجم این جشنواره به شمار می رود.

پیش از نمایش این انیمیشن ، انیمیشن "شاهزاده رم" با اکران سراسری خود در سال های گذشته توانست به فروشی قابل توجه دست پیدا کند و در عین حال مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

حال باید دید با اکران گسترده انیمیشن "رهایی از بهشت" در زمان مناسب خود در سینماهای کشور، مخاطبان تا چه اندازه از این اثر سینمایی استقبال می کنند و ایا این اثر می تواند یکی از جوایز جشنواره سی پنجم فیلم فجر را به خود اختصاص دهد؟!




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *