افق نگاه انقلاب اسلامی ایران ایجاد نظم نوین جهانی است

2:35 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۲۸۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: افق نگاه انقلاب اسلامی ایران قطع زنجیره متحد استکباری و ایجاد نظم نوین جهانی است.
نقوی حسینی
به گزارش گروه سیاسی ، سید حسین نقوی حسینی در آیین بزرگداشت روز 12 بهمن ماه در بوشهر افزود: در جریان انقلاب اسلامی ایران تنها جمهوری اسلامی ایجاد نشد، بلکه با اتکا به فرهنگ غنی الهی و دینی زنجیره استکباری کشورهای متحد قطع شد. 

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و هدف قرار گرفتن استکبار، آنها تمام توان خود را برای مقابله با ایران بکار گرفتند ولی با هوشیاری و بیداری ملت قهرمان، راه به جایی نبردند. 

نقوی حسینی ادامه داد: اگر امروز کسی تصور کند دشمن در گذر زمان نرم می شود و به ملت ایران برای شکوفایی اقتصاد کمک می کند، تصوری اشتباه و مغایر با مدار و فضای انقلاب اسلامی ایران است. 

وی افزود: اینکه دشمن بخواهد برای رشد و توسعه ایران پیشگام شود نیز امری خلاف عقل است و نباید به آنها اعتماد کرد. 

نقوی حسینی اظهار داشت: دشمن در یک مقطع با انداختن گروهک های تروریستی به جان ملت ایران 17 هزار نفر را شهید کرد ولی این فتنه نیز با مقاومت ملت ایران در گذر زمان خاموش شد. 

وی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی نیز ده ها کشور بطور مستقیم نیروی انسانی خود را در همراهی با رژیم بعث صدام وارد میدان جنگ کردند و هزاران نفر از مردم ایران در این راه به شهادت رسیدند که این امر نیز در نهایت منجر به خاموش شدن فتنه دیگری شد که توسط دشمنان ایران شکل گرفته بود. 

وی گفت: با وجود اینکه امروز دشمن برای همه مشخص است، اما فتنه هایی صورت می گیرد که عاملان آنها معرفی نمی شوند. 

نقوی حسینی بیان کرد: در این شرایط تشخیص دشمن سخت شده و قبیله رستگار در این مقطع حرکت کنندگان در محور ولایت فقیه هستند. 

نقوی حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رهبر فرزانه انقلاب سیاست های مبتنی بر آگاهی، منطق، بصیرت دارند که این موضوع همواره برای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مایه مباهات است. 

وی یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش بینی های متعدد مبنی بر پیروزی کلینتون بود، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده بود، ترامپ برگزیده شد، به همین دلیل بسیاری از مسئولان سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) از درست بودن پیش بینی رهبر معظم انقلاب شگفت زده شدند. 

نقوی حسینی گفت: وقتی رئیس سازمان سیا در نشست های خصوصی خود به اشرافیت دیدگاه ها و پیش بینی های مقام معظم رهبری ایران در تغییر و تحولات منطقه اذعان می کند، باید به وجود ارزشمند رهبر معظم انقلاب افتخار کنیم. 

وی گفت: با یاری پروردگار پیش بینی های رهبری در مورد آمریکا نیز محقق و به دنبال آن جشن انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورها برگزار خواهد شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *