رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید رئیس دادگستری شهرستان اسکو بر مدیریت پسماندها و دفن اصولی زباله های شهر

3:45 - 11 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۴۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سلطانی بر مدیریت پسماندها و دفن اصولی زباله های شهری در شهرستان اسکو از توابع استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.
به گزارش  گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی،  رئیس دادگستری شهرستان اسکو دربیستمین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اسکو با موضوع مدیریت پسماندهای شهری بر مدیریت پسماندها و دفن اصولی زباله های شهری در شهرستان اسکو از توابع استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه موضوع، به صورت مستقیم با سلامت شهروندان مرتبط است باید سریعاً اقدامات لازم  در این خصوص به عمل آید.

گفتنی است دراین جلسه مقرر گردید شهرداری اسکو با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، نسبت به مدیریت پسماندها و دفن اصولی زباله های شهر اسکو اقدام و نتیجه را ظرف یک ماه گزارش کند.

همچنین شبکه جامع و همگانی سلامت شهرستان اسکو با همکاری اداره حفاظت محیط زیست اسکو نسبت به دفع اصولی فاضلاب بیمارستان اسکو اقدام و از ادامه هدایت فاضلاب بیمارستان به رودخانه اسکو چای سریعاً ممانعت به عمل آمده و نتیجه ظرف یک ماه آینده گزارش شود.

 و مقرر شد شبکه جامع و همگانی سلامت و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نسبت به شناسایی عوامل تهدید بهداشت عمومی اقدام و متخلفین را سریعاً به مراجع قضایی معرفی کند.
انتهای پیام / 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *