قانون منع صدور روادید آمریکا به دستور صهیونیست ها است

11:14 - 09 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۷۴۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نانواکناری با تاکید بر اینکه قانون منع صدور روادید برای کشورهای مسلمان جهت ورود به آمریکا از سوی صهیونیست ها تصمیم گیری شده است، بیان داشت: در این بین نقش ترامپ فقط اجرا کننده دستوراست.
کاظمی//منع صدور روادید چند کشور برای آمریکا به دستور صهیونیست ها استولی الله نانواکناری در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، درواکنش به دستور ترامپ برای اجرای قانون منع صدور روادید برای اتباع 7 کشور مسلمان گفت: این نوع مصوبات از سوی ترامپ نیست و تصمیم گیری از جای دیگری صورت می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه ترامپ فقط اجرا کننده دستورات و تصمیم گیری های پشت پرده است، اظهار داشت: صهیونیست ها و لابی های آنها تصمیم گیری می کنند و چون ما هم با تفکرصهیونیست ها در مبارزه هستیم، این نوع تصمیم گیری ها نمی تواند با ما همسو باشد.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم برای مدت 90 روز اجرا می شود، بیان داشت: با این  کار افکار عمومی جهان نسبت به دشمنی آنها حساس شده و از خود سوال می کنند و از آنجایی که آنها نمی توانند در مقابل افکار عمومی پاسخ مناسبی داشته باشند اینگونه رفتار می کنند تا حرکات آنها بتواند آثار ایذایی داشته باشد و برخی افراد سست عنصر که در داخل هستند وحشت می کنند و با این تلنگر آنها به لرزه می افتند.

نانواکناری عواقب این کار برای آمریکا را تحت تأثیرگیری بازارجهانی نسبت به خرید امکانات آمریکایی برشمرد و گفت: ما اگر خودباوری داشته باشیم و صنعت ما در مسیر درستی حرکت کند این موقعیت برای ما از تهدید به فرصت تبدیل می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکایی ها دنبال این نیستند که یک حقیقتی را دنبال کنند، خاطر نشان کرد: آنها به خاطر دشمنی که نسبت به ایران دارند این اقدام را می کنند و به خاطر کینه ای که نسبت به جمهوری اسلامی دارند سعی می کنند با اجرای این قوانین ایران را به زیر سلطه خود درآورند.

وی در پایان تصریح کرد: نگرانی آنها از این است که منطق جمهوری اسلامی جهانی شود ودرصورت جهانی شدن این منطق منافع استکباری آنها به خطر افتد.



کارشناس سیاسی
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
قبل از هرکسی نخست وزیر رژیم منحوس اسرائیل خودش را به رئیس جمهور آمریکا رساند ترامپ فاقد سیاست و تجربه سیاسی است فردی دهن بین و بدون اراده همین دوره چهارساله را با فرازو نشیب فراوان بپایان میبرد ودیگر مردم آمریکا اورا انتخاب نخواهند کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *