طرحی ویژه برای سربازی فارغ التحصيلان پزشکی و پيراپزشکی

10:09 - 09 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۷۲۸
معاون احضار و اعزام سازمان وظيفه عمومی ناجا گفت : مشمولان فارغ التحصيل گروه های پزشکی و پيراپزشکی با ثبت نام در سامانه "پيام آوران بهداشت "می توانند به عنوان "پيام آور بهداشت" خدمت سربازی را سپری کنند.
طرحی ویژه برای سربازی فارغ التحصيل پزشکی و پيراپزشکیبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ رحمان علیدوست اظهار کرد: برابر سهمیه تعیین شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان فارغ التحصیل گروه های پزشکی و پیراپزشکی، می توانند خدمت دوره ضرورت خود را به عنوان "پیام آور بهداشت" ، در مناطق محروم کشور سپری کنند.

وی با تاکبد بر اینکه که شرط اصلی ثبت نام در این طرح، نداشتن غیبت است، افزود: متقاضیان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، می بایست از طریق سامانه "پیام آوران بهداشت" به نشانی tarhreg.behest.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد : از آنجا که اطلاعات این دسته از مشمولان می بایست در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود ، لذا متقاضیان می بایست حداقل 75 روز قبل از تاریخ اعزام به خدمت، درخواست خود را از طریق سامانه "پیام آوران بهداشت" ثبت کنند.

وی گفت : متقاضیان طرح فوق پس از سپری نمودن دوره آموزش رزم مقدماتی در یکی از مراکز آموزش نیروهای مسلح، جهت ادامه خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی که عموما در مناطق محروم و نیازمند است، اعزام می شوند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *