رفع بسیاری از مطالبات هرمزگان از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه

19:20 - 07 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۱۹۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار هرمزگان گفت: از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه بسیاری از مطالبات استان مرتفع شد و اعتباراتی در بخش آب هرمزگان و رفع مشکلات برق شهر بندرعباس تخصیص داده شد.
رفع بسیاری از مطالبات هرمزگان از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه

به گزارش گروه سیاسی ، جاسم جادری در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: حضور آقای نوبخت در این جلسه بسیار مؤثر و کارساز بود و بنده و آقای نوبخت کمتر صحبت کردیم و تربیون بیشتر در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و تعاونی‌ها که در حوزه خود دچار مشکلاتی هستند قرار داده شد و روی هم‌رفته جلسه مفید و مؤثری بود.

وی افزود: برای اولین بار در این جلسه، بخش خصوصی مطالب خود را عنوان کردند و رئیس سازمان برنامه و بودجه مشکلات آنها را یادداشت کرده است و به‌دنبال رفع آن خواهیم بود و آقای نوبخت هم قول مساعدت و حل آن را دادند.

استاندار هرمزگان گفت: از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه بسیاری از مطالبات استان مرتفع شد و اعتباراتی در بخش آب هرمزگان و رفع مشکلات برق شهر بندرعباس تخصیص داده شد و درخواست‌هایی هم به‌صورت مکتوب تقدیم وی شد.

جادری اضافه کرد: با عنایت به توجه خاص آقای نوبخت به استان هرمزگان امیدواریم بخش اعظمی از نیازهای مهم مردم هرمزگان در زمینه شرب شهری و روستایی و راه و مسکن مهر حل شود.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به کشور عمان بیان داشت: در سفر یک روز و نیمی که به‌همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از تجار و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان هرمزگان به کشور عمان داشیم از نمایشگاهی که در زمینه سرمایه گذاری برپا شده بود که 12 غرفه آن متعلق به هرمزگان قرار داشت، دیدن کردیم.   



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *