سومین سمینار تخصصی نقشه جامع مدیریت اسلامی آغاز شد

15:06 - 06 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۹۸۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سومین سمینار تخصصی نقشه جامع مدیریت اسلامی با قرائت پیام آیت الله جوادی آملی آغاز شد.
همایش
به گزارش گروه سیاسی ، سومین سمینار تخصصی ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی (نجما) با حضور جمعی از اساتید، مدیران نخبگان دانشگاهی و صاحب نظران حوزه مدیریت از صبح امروز (6 بهمن ماه) با قرائت پیام آیت الله جوادی آملی در مشهد مقدس آغاز شد.

علی رضائیان رئیس سمینار و چهره ماندگار مدیریت ایران در آیین افتتاحیه این مراسم ضمن تشریح اهداف برگزاری سمینار ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و اقتضائات خاص تشکیل نظام جمهوری اسلامی، فضایی در کشور بوجود آمد، که بسیاری از مدیران تشنه بحثهای مدیریت اسلامی شدند.

وی افزود: از ویژگیهای اساسی نقشه جامع مدیریت اسلامی، انجام پژوهش‌ها مبتنی بر "اجتهاد جامع در مدیریت اسلامی" در دو سطح مطلوب و قابل قبول است که براساس روشهای جامع همه توانمندیهای تخصصی حوزوی و دانشگاهی را ارج می‌نهد و در انجام پژوهشها از تمام آنها به تناسب بهره می‌گیرد.

رضائیان در ادامه خاطر نشان کرد: این نقشه به همت مراکز و پژوهشگران مکان در زمینه مدیریت اسلامی در سه حوزه پژوهش، آموزش و اجرا سیاست گذاری شده و " نقشه جامع مدیریت اسلامی در حوزه پژوهش" تدوین و بستر مناسبی را برای تعریف منطقی، نظام یافته و هماهنگ طرحهای پژوهشی مدیریت اسلامی فراهم آورده است.

رئیس سمینار تخصصی ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی در پایان تصریح کرد: نقشه جامع مدیریت اسلامی به پیش فرضهایی بنا نهاده شده که بدون در نظر گرفت آنها نه به نقشه جامع مدیریت اسلامی می‌توان رسید و نه می توان تولید محتوا و ایجاد اجماع نخبگانی کرد.

گفتنی است؛ سومین سمینار تخصصی نقد و بررسی نقشه جامع مدیریت اسلامی به همت دانشکده مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه جامع امام حسین (ع) از امروز (6 بهمن ماه) به مدت سه روز با حضور اساتید، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی حوزه مدیریت در مشهد مقدس برگزار شده و در طی این سه روز شرکت کنندگان در کارگروههای مختلف به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث موجود در نقشه جامع مدیریت اسلامی درحوزه‌های مختلف می‌پردازند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *