نخستین همایش روانشناسی فضای مجازی برگزار خواهد شد

5:00 - 07 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۹۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قنبری گفت: به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان، همایش روانشناسی فضای مجازی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی محمدرضا قنبری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان گفت: از آن جا که اینترنت فرصت‌های ارتباطی آسان، متنوع و جذابی برای اعضای خود فراهم می‌آورد، لازم و ضروری است که تمامی اعضای خانواده (والدین و فرزندان) نسبت به قدرت و نفوذ این موضوع مهم هوشیار و آگاه باشند.

وی گفت: همچنین لازم است این افراد از تاثیرگذاری آشکار و پنهانی که اینترنت می‌تواند بر عملکرد فرد، سیستم باورها، ارزش‌ها و جهان‌بینی داشته باشد غافل نباشند.

این مقام قضایی گفت: در همین راستا همایشی با موضوع روانشناسی فضای مجازی به همت معاونت اجتماعی دادگستری اصفهان برگزار خواهد شد.

قنبری گفت: این همایش به منظور آشنایی بیشتر با این مقوله و راهکارهای پیشگیری از بروز آسیب‌ها و روانشناسی فضای مجازی در روز پنج شنبه 7 بهمن ماه 95 برگزار می‌شود.

وی گفت: در این همایش به موضوعاتی همچون پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدات، نقاط ضعف و قوت، شیوه‌های آگاه سازی والدین، شیوه‌های بهره برداری، نحوه برخورد و مداخلات درمانی و راهکارها پرداخته می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *