تولد سوسن پرور در "خندوانه" /پوریامین: مجریان، خط مقدم تلویزیون هستند

11:39 - 05 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۳۶۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شب گذشته تولد سوسن پرور که برای اجرای استندآپ کمدی به "خندوانه" آمده بود، در این مجموعه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، برنامه "خندوانه" شب گذشته میزبان سونیا پوریامین مجری و تهیه‌کننده تلویزیون بود. 

پیش از آغاز صحبت‌های جوان با مهمان برنامه، سوسن پرور استندآپ کمدی خود را با موضوع تست اجرا در «خندوانه» به نمایش گذاشت و در ادامه برنامه گروه خندوانه به مناسبت تولد سوسن پرور، تولد او را تبریک گفتند اما این بازیگر در واکنش به این اتفاق گفت: من از سورپرایز شدن متنفرم اما خیلی از شما تشکر می‌کنم؛ امیدوارم همیشه ماندگار باشید.

وی ادامه داد: تجربیاتی که ما کسب کردیم، به راحتی به دست نیامده است. وظیفه ما این است که این تجربیات را در جهت جلب اعتماد ملی به کار گیریم و آنها را در اختیار جوان‌ترها بگذاریم تا بتوانند بیش از پیش با نقش رسانه، تلویزیون و اهمیت تعامل با مخاطب آشنا شوند. ما باید پیام را در کمترین زمان و با تاثیرگذاری بهتر انتقال دهیم.

پوریامین در خصوص مجریان جوان تلویزیون عنوان کرد: به طور کلی تلویزیون نیازمند نیروی جوان، میانسال و پیشکسوت است؛ کار در تلویزیون یک تخصص است که باید دانش آن را  بدانیم و بیشتر افراد این حوزه باید استانداردهایی را داشته باشند. مجریان، خط مقدم تلویزیون هستند و باید روی آن‌ها سرمایه گذاری شود. باید آموزش ببینند تا اعتماد ملی را جلب کنند.  
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش خبر نحوه گزینش بهتر است؛ اما من نمی‌پسندم که یک فرد جوان با افراد سرآمد جامعه مصاحبه کند، حتی یک روز دیدم یکی از این افراد اسم وزیر را اشتباه می‌گوید.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *