جلالی: شرمنده شدم/ نیمکت‌نشینی منشا ربطی به پیشنهاد پرسپولیس نداشت

18:16 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۷۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با این نتیجه فقط شرمندگی برای من مقابل بازیکنانم باقی ماند.
به گزارش گروه ورزشی ، مجید جلالی پس از دیدار تیم‌های پیکان و تراکتورسازی که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود در نشست خبری اظهار داشتت: شما دیدید مقابل تیمی که شانس مسلم قهرمانی است، چگونه بازی کردیم. آن چیزی که ارائه کردیم، شاید حاصل تجربه تراکتورسازی و کم تجربگی ما بود. با این نتیجه فقط شرمندگی برای من مقابل بازیکنانم ماند. هر چیزی که ما طراحی کرده بودیم، آنها انجام دادند. همیشه اینطور نیست بازیکنان ما بدون نقص کار را انجام بدهند و یک بر صفر بازنده شوند.

وی افزود: همیشه اینطور نیست بازیکنان ما بدون نقص کار را انجام بدهند و یک بر صفر بازنده شوند. به هر حال شانس هم دخیل است. به همه بازیکنان تبریک می‌گویم که آنها به اندازه یک تیم برنده بازی کردند و من قدردان آنها هستم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و موفق‌تر باشیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تیمش در برخی از لحظات بازی بدشانسی آورده است، تصریح کرد: من نمی‌دانم برای به دست آوردن شانس باید چه کار کنیم، اما این را می‌دانم هرکسی زحمت بیشتری بکشد و دانش بیشتری را در کارش لحاظ کند و در آخر ناامید نشود، شانس هم به او رو خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *