رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انسجام بخشی مضاعف پتانسیل‎دستگاه‎ها در راستای برگزاری برنامه‎های یوم الله دهه فجر

18:00 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۶۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سیاوش پور گفت: معاونت فرهنگی دادگستری گیلان در راستای هرچه باشكوه تر برگزاری برنامه های یوم الله دهه مبارك فجر و انسجام بخشی مضاعف از پتانسیل های همه واحدهای مربوطه و مرتبط استفاده بهینه و كاربردی کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری استان گیلان ، احمد سیاوش‎پور در نشست شورای فرهنگی با  هدف برگزاری با شكوه مراسم دهه فجر از مسئولین فرهنگی دادگستری استان خواست تا  اقدامات لازم  جهت هرچه باشكوه تر برگزار شدن مراسم دهه فجر صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه  معرفی حوزه های قضایی برتر كه از حیث آمار و عملكرد  بالاترین موفقیت را داشته اند و هچنین حوزه های  برتر در  امور فرهنگی را  قابل تقدیر در دهه مبارك فجر عنوان كرد  و از شورای حل اختلاف نیز خواست تا  شواری برتر در استان  در جهت صلح و سازش و  فعالیت فرهنگی را  اعلام کند.

سیاوش پور  همچنین بر تبلیغات محیطی مناسب و  متناسب با  ایام دهه فجر  تاكید كرد  و افزود: معاونت فرهنگی دادگستری گیلان در راستای هرچه باشكوه تر برگزاری برنامه های یوم الله دهه مبارك فجر  و انسجام بخشی مضاعف از پتانسیل های همه واحدهای مربوطه و مرتبط استفاده بهینه و كاربردی کند.

این مقام ارشد قضایی در پایان یکی از اهداف مهم  این دهه را بازخوانی خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای نسل جدید بیان داشت  و خواستار خاطره گویی همكاران قضایی و اداری  كه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته اند شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده معاون فرهنگی دادگستری استان نیز  در ابتدای این نشست ضمن تشكر از همراهی و همدلی  رئیس كل و  حمایت های ایشان از فعالیت های فرهنگی  اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نعمت خداوندی برای مردم ایران بوده و همه افراد جامعه باید قدردان آن باشند .

وی خاطر نشان كرد: برنامه های متعدد و متنوعی در هر روز از این دهه طراحی شده است كه  امیدواریم به بهترین صورت اجرایی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *