دستبرد 200 میلیونی به عابربانكی در شاهرود

11:25 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۴۹۵
فرمانده انتظامی سمنان از سرقت 400 قطعه تراول 500 هزار ریالی از یك دستگاه خودپرداز در شهرستان شاهرود و دستگیری سارق حرفه ای این پرونده توسط پلیس خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار "روح الامین قاسمی" اظهار داشت: روزهای پایانی آذر ماه امسال بود كه گزارشی از دستبرد به خودپرداز یكی از بانك های شاهرود و سرقت 200 میلیون ریال وجه نقد دریافت كردیم. 

وی از ماموریت ویژه كارآگاهان مجرب پلیس برای كشف راز این سرقت كم نظیر خبر داد و گفت: سارق عابربانك بدون هیچ گونه تخریب دست به این اقدام مجرمانه زده بود. 

به گفته قاسمی بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین دستگاه خودپرداز نیز نتیجه ای در بر نداشت و  تحقیقات تخصصی پلیس فتا در بخش های فنی و نرم افزاری ادامه یافت. 

این مسئول انتظامی با بیان اینكه دستگاه خودپردازی كه مورد سرقت واقع شده، به تازگی توسط تعمیركاران سرویس شده بود، تصریح كرد: ماموران انتظامی به دست داشتن سرویس كاران دستگاه در این پرونده مظنون و پیگیر موضوع شدند. 

سردار قاسمی از انتقال سه نفر با هماهنگی قاضی پرونده برای تحقیق و بازجویی در این خصوص خبر داد و گفت: یكی از تعمیركاران اظهارات ضد و نقیضی داشت كه ماموران انتظامی ادامه تحقیقات را روی وی متمركز كردند. 

فرمانده انتظامی استان سمنان به اعتراف صریح متهم اشاره كرد و گفت: وی با دستكاری دستگاه خودپرداز هنگام سرویس آن موفق به انجام این سرقت شده بود. 

سردار قاسمی گفت: پرونده پس از تكمیل تحقیقات به همراه متهم به دادسرا ارسال كه سارق خودپرداز بانك شاهرود با صدور قرار یک میلیارد و دویست میلیون ریالی روانه زندان شد. 

وی در پایان به مسئولان بانك ها و موسسات مالی و اعتباری توصیه كرد: برای سرویس تجهیزات اداری به مراكز معتبر و مجاز مراجعه و از بكارگیری افراد ناشناس و تعمیركاران غیرمطمئن خودداری كنید.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *