رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان زندان‌ها و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در زندان مریوان

2:30 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۲۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تفاهم نامه فی مابین سازمان زندانها و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در زندان مریوان اجرایی خواهد شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های کردستان ، تفاهم نامه فی مابین سازمان زندانها و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در زندان مریوان اجرایی خواهد شد.

با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان سازمان زندانها و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خصوص توسعه فرهنگ کتابخوانی در زندانها، رئیس زندان مریوان نیز در همین راستا با رئیس کتابخانه های عمومی این شهرستان دیدار کرد.

ذکری رئیس زندان مریوان در دیدار خود با یعقوبی رئیس کتابخانه های عمومی مریوان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مجموعه اصلاحی و تربیتی در حوزه کتابخوانی گفت: در حال حاضر تعداد۴۸۵۸  عنوان کتاب در کتابخانه زندان مریوان نگهداری می شود که به طور برنامه ریزی شده و هدفمند در اختیار زندانیان قرار می گیرد.

رئیس زندان مریوان کمک به توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه را در راستای پیشگیری از وقوع جرم موثر دانست و بیان داشت: عدم آشنایی افراد با قوانین و مقررات و همچنین حقوق شهروندی خود، زمینه وقوع بسیاری از جرائم را فراهم می آورد که با مطالعه می توان از اینچنین معضلات اجتماعی جلوگیری کرد.

یعقوبی رئیس کتابخانه ای عمومی مریوان نیز با تقدیر از پرسنل زندان به دلیل توجه به مقوله مهم مطالعه و کتابخوانی در میان زندانیان اظهار کرد: پرکردن اوقات فراقت مددجویان با استفاده برنامه های هدفمند، روند اصلاح و تربیت زندانیان را تسریع می دهد که در این راستا مطالعه کتاب به عنوان اقدامی مناسب جهت پرکردن اوقات فراقت مددجویان می تواند موثر واقع شود.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *