تفاوت 200 درصدی نرخ میوه از تره بار تا فروش

5:55 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس با بیان اینکه تفاوت نرخ میوه از تره بار تا فروش در برخی مغازه ها ۲۰۰ الی ۳۰۰درصد است،گفت: گران فروشی و احتکار در بازار شب عید ممنوع است.
 به گزارش گروه اقتصاد  رسول خضری درباره وضعیت نرخ میوه در بازارشب عید،گفت: نظارت جامع بر نرخ گذاری و فروش محصولات غذایی در ایام نوروز یکی از ضرورت های جدانشدنی برای تنظیم بازار شب عید  تلقی می شود،بنابراین دولت باید با برنامه ریزی کنترلی اقتصادی نباید اجازه دهد گران و کم  فروشی کالاهای غذایی در بازار به وقوع بپیوندد.

 نماینده مردم سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:نوسانات نرخ ارز در ایام نوروز باید حذف شود تا  تمام شهروندان  قدرت خرید کالاهای اساسی و محصولات غذایی  را داشته باشند.

 وی ادامه داد:کمیسیون نظارت و بازرسی نیز باید برای ثبات  نرخ میوه وارد عمل شود و با گران فروشی میوه مبارزه کند.  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه گران  وکم فروشی کالا، احتکار در بازار شب  عید ممنوع است، یادآور شد:  دولت باید با راهکاری اقتصادی بازارشب عید  را به نحوی تنظیم کند که تمام اقشار طبقات اجتماعی جامعه  بتوانند مایحتاج  معیشتی خود را در این ایام  تامین کنند.



ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
چرا با گران فروشی میوه دولت هیچ اقدامی نمی کند مثلا گوجه از مزرعه میخرند 200 تومان بازار میرهد 1500 یا بیشتر علت چست زحمتش را باغدار میکشد سود چندین برابر را فروشنده می برد چرا اقدام نمی کنید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *