اهدای ۸۹۰ جلد کتاب به زندان مرکزی تبریز

5:30 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر زندان مرکزی تبریز از اهدای ۸۹۰ جلد کتاب توسط سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تبریز خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل روابط عمومی اداره کل زندانها ی استان آذربایجان شرقی، علی استادی مدیر زندان مرکزی تبریز گفت : این اقدام باهدف تجهیز کتابخانه این مرکز انجام شد.

وی افزود: کتاب و کتاب‌خوانی اساس فرهنگ و زیربنای توسعه فرهنگی٬ اجتماعی و اقتصادی است و یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مسئله کتاب٬ کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه٬ به‌ویژه در میان مددجویان است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی مطالعه و رشد کتاب‌خوانی در جامعه٬ مقوله‌ای است که نیاز به همکاری همه دارد و کتاب دراین ‌بین مظلوم واقع‌شده است.

مدیر زندان مرکزی تبریز تصریح کرد : با پیگیری‌های صورت گرفته به مناسبت آغاز سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، تعداد ۸۹۰جلد کتاب توسط سازمان فرهنگی ،هنری شهرداری تبریز به منظور غنی سازی کتابخانه زندان اهدا شده است.

استادی  با قدردانی ازمسئولین شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی ،هنری شهرداری تبریز به دلیل کمک در ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: کارخداپسندانه این نهاد،گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در میان مددجویان به‌شمار می‌رود.

مدیر زندان مرکزی تبریز با بیان اینکه کتابهای اهدایی در موضوعات گوناگون از جمله داستانی، مذهبی، تاریخی و غیره انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: این کتابها جمعا به تعداد ۹۸۰ جلد در نمایشگاه کتاب زندان که به مناسبت فرا رسیدن ماه بهمن وپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شده است جهت بازدید مددجویان، سربازان و کارکنان به نمایش گذاشته شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *