شوراهای آموزش و پرورش متاثر از محیط بیرونی است

2:35 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۶۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی معتقدند شوراها جمع شده و فقط شیرینی می‌خورند، گفت: آن‌چه در شوراهای آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان شکل گرفته، از محیط بیرونی متأثر است.
مصری
به گزارش گروه سیاسی ، عبدالرضا مصری در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، اظهار کرد: نخستین معلمان بچه‌ها، اولیای آن‌ها هستند و در محیط خانه عشق، عاطفه و احساس وجود دارد که در مدرسه محیط متفاوت است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز شرایط یکسان و جمعی در محیط مدرسه، ادامه داد: شوراها تفکرهای مختلفی دارند و امر شوراها بسیار مهم است، بعضی معتقدند شوراها جز اینکه جمع شوند شیرینی بخورند کاری نمی‌کنند، اما آن‌چه در شوراهای آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان شکل گرفته از محیط بیرونی متأثر است.

وی خاطرنشان کرد: برای آن‌که دغدغه مدیران و معلمان محصور در خود آن‌ها نباشد، نیاز داریم همه مسؤولان یک فهم مشترک داشته باشند تا با شناخت مشترک مشارکت صورت گرفته در شکل شوراها با شناخت مشترک و فهم مشترک ایجاد شود.

مصری فایده شناخت مشترک را جلوگیری از فراشکنی‌ها و رسیدن به فهم مطلوب و یافتن راه دانست و گفت: آموزش و پرورش باید با تمام جوامع مشترکی که دارد، بالاترین مرکز جلب مشارکت‌ها باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از مدرسه یاران، مدیرانی که بیشترین مشارکت را با مدرسه داشته‌اند و اعضای شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقدیر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *