سرمایه‌گذاری 1500 میلیاردی بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی از آذربایجان غربی

10:28 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۰۰۹
نماینده‌ی مردم سردشت و پیرانشهر، از سرمایه‌گذاری یک هزار و 500 میلیارد ریالی بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم استان آذربایجان غربی خبر داد.
سرمایه‌گذاری 1500 میلیاردی بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی از آذربایجان غربیبه گزارش گروه جامعه ،رسول خضری  در توصیف اقدامات بنیاد برکت در استان آذربايجان غربی، گفت: بنیاد برکت در این استان علاوه بر مشارکت در چند طرح توانمندسازی اقتصادی و اجرای پروژه‌های زیربنایی مشغول ساخت تعدادی مدرسه‌ی جدید در منطقه‌ی سردشت و پیرانشهر است که امیدواریم این پروژه به زودی تمام شود چراکه به‌طور قطع اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر سرانه‌ی فضای آموزشی در منطقه به جهت کمبود مدارس نوساز از میزان مورد نیاز کم‌تر است و امیدواریم با افتتاح مدارس جدید برکت، این مشکل مرتفع شود. 

خضري با بيان اين‌كه بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی، توليد و اشتغال‌زايي و خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان آذربایجان غربی نزديك به يك هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است، اظهار داشت: طي اين سال‌ها اجرای طرح‌هاي بزرگ و توليدي توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی و فرهنگی مانند مدرسه، مسجد، مسکن محرومین، راه‌سازی و هم‌چنین خدمات به ایتام و اعطای وام قرض‌الحسنه، را از اين بنياد جهادگر در استان آذربايجان غربي شاهد بوده‌ايم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم با اشاره به مشكلات فراوان راه و جاده‌هاي صعب‌العبور استان بيان داشت: درخواست داريم كه مسئولان بنياد برکت برطرف كردن مشكلات جاده‌ها و راه‌هاي سخت استان و مناطق محروم را نيز در دستور کار قرار دهند و انشاءالله به زودي جلساتي را با مسئولان اين بنياد براي هماهنگي در اين خصوص برگزار خواهيم كرد.

وی که فعالیت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم را نیز در کارنامه‌ی خود دارد تصریح کرد: اقداماتی توسط اين برادران تلاشگر برای اجرای طرح‌های عمرانی، آب‌رسانی، جاده‌سازی، مدرسه‌سازی و بهبود حوزه‌ی بهداشت با ایجاد خانه‌های بهداشت روستایی در دهستان منگور در منطقه‌ی پیرانشهر آغاز شده که حدود 41 روستا را در بر می‌گیرد و این یکی از طرح‌های ماندگاری است که در طول تاریخ خواهد ماند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *