رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آذرى: منصوریان با دو بازیکن ما مستقیم صحبت کرد/ از رفتار او تعجب می‌کنم

23:56 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۴۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مدعی شد که سرمربی تیم فوتبال استقلال مستقیما با دو بازیکن باشگاهش برای پیوستن به استقلال صحبت کرده است.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، سعيد آذرى با انتقاد از عليرضا منصوريان گفت:از عليرضا منصوريان سرمربى استقلال تهران گلايه‌مند و دلخورم. او كه همواره از دوستان من بوده و چه در زمان بازى و چه اكنون كه در عرصه مربی‌گرى فعاليت مى‌كند به او علاقه داشته و احترام خاصى برايش  قائلم. متاسفانه بر خلاف عرف حرفه‌اى معمول، با دو نفر از بازيكنان تيم فوتبال ذوب آهن به طور شخصى تماس گرفته و براى پيوستن ايشان به تيم استقلال تهران با آنها مذاکره مستقيم كرده است.

وى افزود: از منصوريان بيش از اين‌ها انتظار داشتم چرا كه همواره ازمقررات و اصول حرفه‌ای دم می‌زند و از اين كار وى به شدت تعجب كردم. امروز هم با آقاى افتخارى مديرعامل محترم باشگاه فرهنگى ورزشى استقلال تهران صحبت كردم و به ايشان نيز گفتم كه اى كاش مثل همه باشگاه‌هاى حرفه‌اى دنيا، با نامه رسمى از طرف باشگاه، تقاضاى خود را در مورد بازيكنان ذوب آهن اعلام مى‌كرديد.

آذرى اظهار داشت: جا دارد از مديريت و دست اندركاران حرفه‌اى و اخلاق مدار باشگاه فولاد خوزستان تشكر ويژه‌اى كنم كه تقاضاى خود در مورد نياز به برخى بازيكنان تيم فوتبال ذوب آهن را با نامه كتبى و رسمى به ما اعلام كردند كارى كه متاسفانه از طرف باشگاه بزرگ استقلال انجام نشده است.

وى در پايان افزود: اگر شناخت دقيقى از منصوريان نداشتم تصور ديگرى مي‌كردم اما اين عمل غير حرفه‌اى و غير استاندارد ايشان كه خلاف آئين‌نامه‌هاى موجود و دور از منش ورزشی است، تعجبم را برانگيخت. براى اينكه فوتبال ما با همه شرايط موجود، به وضعيت ايده‌آل و در شان مردم بزرگ و شريف ايران برسد همه ما و بيشتر از همه آدم‌هاى فوتبالى بايد كمك كنند و اينكه سرمربى تيم فوتبال پرطرفدار استقلال تهران كه بايستى الگويى براى ديگران باشد، به چنين كارى دست بزند ديگر سنگ روى سنگ بند نخواهد شد و جاى تاسف دارد. در هر حال اميدوارم همه ما همانطور كه نام و عنوان فرهنگى را يدك مى‌كشيم، به اصول فرهنگى و اخلاقى پايبند باشيم تا محيط ورزش را بيش از پيش پاك و بى آلايش سازيم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *