رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هالیوود تحت تاثیر سازمان فضایی ناسا / "لالالند" دل گیشه را بدست آورد +عکس

14:44 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۲۳۸
جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود (باکس آفیس) برای دومین هفته پیاپی با صدرنشینی فیلم "ارقام پنهان" منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود (باکس آفیس) برای دومین هفته پیاپی با صدرنشینی فیلم "ارقام پنهان" منتشر شد.

از نکات قابل توجه جدول فروش هالیوود طی هفته جاری می توان به صعود چشم گیر فیلم "لا لا لند" اشاره کرد. این فیلم نسبت به هفته گذشته با چهار پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت. لالالند به تازگی در آکادمی گلدن گلوب اکثریت جوایز را از آن خود کرد.

همچنین فیلم سینمایی "دنیای زیرزمین" این هفته با افتی پیش بینی نشده روبرو شد و تا رتبه نهم جدول سقوط کرد. این فیلم به یکی از پرفروش ترین فیلم های بهار میلادی تعبیر شده بود.

سه فیلم "بای بای من"، "ماشین های غول آسا" و "بی خواب" نیز از جمله فیلم هایی بودند که در هفته اول اکران توانستند جزو باکس آفیس هالیوود قرار گیرند.

هالیوود تحت تاثیر سازمان فضایی ناسا /
افراد پنهان
 
"افراد پنهان" پس از آنکه در هفته گذشته و پشت سر گذاشتن مراسم گلدن گلوب به یکباره به رتبه اول صعود کرده بود نشان داد جایگاه خود را با شانس به دست نیاورده و این هفته نیز صدرنشین ماند.

این فیلم داستان یک گروه ریاضیدان زن است که برای اولین سفر فضایی سازمان ناسا برنامه ریزی می کنند.

"افراد پنهان" فیلمی کاملاً زنانه و بیوگرافیک از سینمای هالیوود است که این روزها صدر پرفروش ترین های هفتگی را در اختیار دارد.
 
آلیسون ریچارد و تئودور ملفی فیلمنامه این اثر را بر اساس رمان تاثیرات پنهان به نگارش در آورده و خود ملفی کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. تراجی پی. هنسون، اکتاویا اسپنسر و جنل مونایی سه بازیگر اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در چهارمین هفته از اکران خود 20.5 میلیون دلار فروخته و در صدر باکس آفیس هالیوود ایستاد.
 
هالیوود تحت تاثیر سازمان فضایی ناسا /
لالا لند

فیلم در زمان حال و در شهر لس آنجلس روایت می‌شود، و دربارهٔ رابطه‌ای عاشقانه میان سباستین یک پیانیست جاز، و میا هنرپیشه‌ای آرزومند است.

اما استون، رایان گاسلینگ، جی کی سیمونز، جان لجند، رزمری دویت، میگن فی و رزمری دویت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

"دیمین شازل" نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و تاکنون توانسته جوایز متعددی را برای این اثر از آن خود کند.

داستان این فیلم همانند دیگر بخشهایش تحت تاثیر سینمای کلاسیک است و از سادگیِ خاصی تبعیت می‌کند. میا (استون) در شهر لس آنجلس یک بازیگر جوان است که رویای به شهرت رسیدن دارد، از طرف دیگر سباستین (گاسلینگ) یک نوازنده‌ی پیانو است که آرزو دارد هر طور که شده خود را بجای نواختن پیانو در کافه‌های تاریک و خلوت، در حال نواختن موسیقی در بزرگترین صحنه‌های شهر ببیند. این دو هنرمند که در مقطعی از مسیر رسیدن به آرزوهای خود به مرز فروپاشی می‌رسند با یکدیگر برخورد می‌کنند و قصه‌ی عشق میانشان آغاز می‌گردد.

لالالند طی هفته جاری با فروشی معادل 14.5 میلیون دلار در جایگاه دوم باکس آفیس ایستاده است.

هالیوود تحت تاثیر سازمان فضایی ناسا /
آواز خواندن

کمپانی یونیورسال محصول تازه خود را در قالب انیمیشنی با حضور ستارگان مطرح سینمای هالیوود روانه بازار اکران کرده و توانسته در مدت زمان محدود اکران خود به فروشی قابل توجه و معادل 233 میلیون دلار در امریکا دست پیدا کند.
 
آواز انیمیشن پرطرفدار و پرستاره این روزهای هالیوود در چهارمین هفته از فروش، با رقمی معادل 13.8 میلیون دلار جایگاه سوم باکس آفیس را از آن خود کرده و نسبت به هفته گذشته جایگاه قبلی را حفظ نموده است.
 
"آواز" نام انیمیشنی نوشته "گارث جنیننگ" است که توسط وی کارگردانی نیز شده است.
 
این انیمیشن به داستان کوالایی به نام "باستر موون" می پردازد که پس از ورشکستگی سالن اجرایش به دنبال رونق دوباره آن است. وی برای دستیابی به این هدف مسابقات آواز خواندن را بین حیوانات دیگر برگزار می کند.
 
"متیو مک کانووی"، "رییس وایتراسپون"، "اسکارلت یوهانسون"، "جان کی رِیلی" و "سیت مک فارلن" در این پروژه به صداپیشگی می پردازند.
 
هالیوود تحت تاثیر سازمان فضایی ناسا /
اولین یاغی
 
اولین یاغی که چندین هفته پیاپی با قدرت صدرنشین هالیوود بود و توانست به عنوان پرفروش ترین فیلم 2016 انتخاب شود در پنجمین هفته از اکران خود با دو پله سقوط به جایگاه چهارم رسید.
 
این فیلم داستانی از جنگ ستارگان و یک فیلم حماسی محصول سال 2016 آمریکا به کارگردانی "گرث ادواردز" و به نویسندگی "گری ویتا" و "کریس وایتز"، بر اساس ایده‌ای از "جان نول"، ناظر جلوه‌های ویژه است.
 
اولین یاغی نخستین فیلمی برگرفته از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» است که داستانی مستقل در دنیای جنگ ستارگان دارد و بازیگرانی مانند "فلیسیتی جونز"، "دیه‌گو لونا"، "ریز احمد"، "بن مندلسون"، "دانی ین"، "جیانگ ون"، "فارست ویتاکر"، "مدس میکلسن" و "آلن تودیک" در آن نقش آفرینی می‌کنند.
 
داستان این فیلم که مدت کوتاهی قبل از رویدادهای «امیدی تازه» (نسخه قبلی فیلم) رخ داده، متمرکز بر گروهی از جاسوس‌های شورشی است که نقشه می‌کشند تا «ستاره مرگ»، سلاح جدید امپراتوری کهکشانی را پیدا کرده و بدزدند.
 
اولین یاغی در پنجمین هفته به فروشی معادل 13.8 میلیون دلار دست پیدا کرده و در رتبه چهارم جدول فروش ایستاده است.
 
هالیوود تحت تاثیر سازمان فضایی ناسا /
بای بای من

فیلم فیلمی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز است که داستان سه دوست را روایت می کند که بر روی شخصیت مردی ترسناک و مرموز به نام «بای بای من» تحقیق می کنند.

مردم می گویند که این فرد با ارواح سرگردان و همچنین شیاطین در ارتباط است و کسی جرئت وارد شدن به خانه اش را ندارد. این سه دوست تصمیم می گیرند که محدودیت ها را کنار بگذارند و درباره این مرد بیشتر بدانند ولی نتیجه فضولی آنها چیزی جز مرگ نیست.

این فیلم توسط استیسی تایتل کارگردانی شده و داگلاس اسمیت، لوسین لویسکونت، کرسیدا بوناس در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم با بودجه 6 میلیون دلار فیلمبرداری شده و در هفته اول از اکران خود 13.4 میلیون دلار فروخته است.

فیلم های "روز آزادی" با 12 میلیون دلار "ماشین های غول آسا" با 10.5 میلیون دلار، "بی خوابی" با 8.5 میلیون دلار، "دنیای زیرزمین" با 5.8 میلیون دلار و "مسافران" با 4.8 میلیون دلار در رتبه های ششم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود قرار گرفته اند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *