خسارت 20 میلیاردی سارقان به شبکه برق نرماشیر/سه نفر از اعضای باند سرقت دستگیر شدند

11:18 - 27 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۱۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حسین سلامی از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت به اتهام سرقت کابلهای مسی ترانس برق در نرماشیر خبر داد و گفت:سارقان بیش از 20میلیارد ریال به شبکه برق و کشاورزان این شهرستان خسارت وارد کرده اند.
حسین سلامی رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر درگفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت به اتهام سرقت کابلهای مسی ترانس برق در نرماشیر خبر داد و گفت:سارقان بیش از 20میلیارد ریال به شبکه برق و کشاورزان این شهرستان خسارت وارد کرده اند.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طبق گزارشات واصله از اداره برق این شهرستان مبنی بر سرقت کابل های فشار قوی ترانس برق و در پی آن قطعی های مکرر برق در این شهرستان وشکایت مردم وکشاورزان منطقه،دستگیری اعضای این باند در دستور کارجدی سیستم قضائی قرار گرفت.

سلامی با اعلام اینکه سارقان دارای سابقه کیفری و در رده سنی 25 تا 30 سال هستند،افزود: سارقین اقدام به سرقت از یازده ترانس برق کرده اند که متاسفانه  خسارتی بالغ بر 2میلیارد تومان به تاسیسات برق این شهرستان وارد شده است.

وی در مورد نحوه دستگیری متهمان این پرونده گفت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی،پلیس این شهرستان موفق به کشف مقادیری از سیم های مسی در صندوق عقب خودروی یکی از سارقین  شد. 

 این مقام قضائی ادامه داد: در بازجویی های تخصصی به عمل آمده از متهم، وی سه تن از هم دستان خود را معرفی کرد که در حال حاضر یکی از سارقین متواری و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری آن صادر شده است.
انتهای پیام/ 


برچسب ها: اقدامات پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *