استقرار 300 آتش نشان در محل برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی

15:57 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۷۸۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار 300 آتش نشان در 100 نقطه از مسیر تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی خبرداد.

استقرار 300 آتش نشان در محل برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانیسید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: امنیت مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به نیروهای سازمان آتش نشانی واگذار شده است.

وی افزود: به منظور حفظ ایمنی شهروندانی که در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور پیدا می کنند، مقرر شده نیروهای آتش نشان در مراسم حضور پیدا کرده تا در صورت نیاز خدماتی را ارائه دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به استقرار 120 دستگاه انواع خودرو از سوی سازمان آتش نشانی در مسیر تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه تهران تا حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: قرار شده 120 دستگاه خودرو به همراه 300 آتش نشان در 100 نقطه از مسیر راهپیمایی حضور پیدا کنند.

ملکی از حضور 50 مدیر ارشد آتش نشان ها در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی خبرداد و تصریح کرد: در کنار 300 آتش نشان، 50 مدیر ارشد عملیات ها نیز با خودورهایی که در اختیار دارند به صورت گشت زنی در محل سرکشی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: نیروهای تمام ایستگاه های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل به سر برده و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه حادثه مراتب را به آتش نشان ها اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *