سالگرد تقدیر رهبر انقلاب از برنامه محبوب تلویزیون/رایزنی برای پخش دوباره برنامه "ثریا"

13:00 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۷۰۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مقصودی با اشاره به اینکه تقدیر رهبر انقلاب از برنامه "ثریا " مسئولیت عوامل این برنامه را سنگین تر می کند‌، گفت: امیدواریم مسئولان به شعارهای زیبای خود در حوزه آزادی بیان عمل کنند.
محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی "ثریا " در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در بخش برنامه های تلویزیونی جشنواره مردمی "عمار " ، برنامه "ثریا " موفق به دریافت جایزه شد البته دو مستند برنامه نیز در اختتامیه این جشنواره جوایزی دریافت کرد که یکی از مستندها در حوزه جنگ نرم و دیگری مستند "شورش در شهر" بود که در حوزه تاریخ انقلاب دریافت کردیم.

وی ادامه داد: درا ین مراسم بنده به نمایندگی از کارگردان و عوامل برنامه "ثریا " جایزه را دریافت کردم.

مقصودی تصریح کرد: جایزه ای که از جشنواره "عمار" دریافت کردیم به دلیل مردمی بودن این جشنواره ،‌ برایمان بسیار ارزشمند است و از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: متاسفانه به دلیل برخی مسائل ، مشکلاتی برای ادامه ساخت برنامه "ثریا " به وجود آمد البته ما در حال رایزنی با مسئولان تلویزیون هستیم که مسائل حل شود تا به امید خدا برنامه "ثریا " با رویکرد همیشگی خود روی آنتن برود.

تهیه کننده برنامه "ثریا " همچنین توضیح داد: با توجه به رویکرد برنامه "ثریا "، روند این برنامه اینگونه اقتضا می کند که با نگاه آرمان گرایانه به نقد بپردازد و چالش های مسیر پیشرفت ایران را بیان کند.

وی یادآور شد: در مواردی، مسئولان در دولت های مختلف توان تحمل نقدها را نداشتند اما عدم تحمل نقد در این دولت بیشتر است البته این موضوع در بخش هایی از دولت وجود دارد که واکنش های نامقولی رخ می دهد.

مقصودی همچنین گفت: باید دعا کنیم پخش برنامه "ثریا " ادامه پیدا کند و مسئولان به نقدهایی که از سوی این برنامه صورت می گیرد،‌ به عنوان یک هدیه و کمک نگاه کنند.

وی تصریح کرد: ما در سالگرد پیام تقدیر مقام معظم رهبری از برنامه "ثریا " هم قرار داریم البته ما چنین انتظاری را نداریم که چون رهبر انقلاب از ما تقدیر کرده اند،‌ مصونیت داشته باشیم بالاخره پیام مقام معظم رهبری مسئولیت ما را سنگین تر کرده است اما انتظار داریم نگاه ها به این برنامه به شکل منصفانه تری صورت بگیرد.

مجری برنامه تلویزیونی "ثریا " خاطرنشان کرد: فیلم های برنامه "ثریا " در یک سال و نیم گذشته به خوبی نشان می دهد که رویکرد این برنامه در مورد دولت های مختلف به هیچ عنوان جناحی نیست و ما فقط انتظار رعایت شدن انصاف را داریم. هنوز مشخص نیست که برنامه "ثریا " چهارشنبه روی آنتن برود یا خیر.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *