رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سینماهای کشور در روز سه شنبه 21 دی تعطیل هستند / مالاریا از چهارشنبه به سینما می آید

13:24 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۶۶۷
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: با توجه به فوت ناگهانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عزای عمومی که در کشور اعلام شده، سینماهای تهران و شهرستان به احترام یار انقلاب و امام (ره) روز سه‌شنبه همزمان با خاکسپاری ایشان تعطیل خواهد بود.
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی نسبت به تعطیلی سینماها گفت: با توجه به فوت ناگهانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عزای عمومی که در کشور اعلام شده، سینماهای تهران و شهرستان به احترام یار انقلاب و امام (ره) روز سه‌شنبه همزمان با خاکسپاری ایشان تعطیل خواهد بود.

وی درباره نتیجه جلسه شورای صنفی برای فیلم های تازه اکران افزود: درخواست فیلم سینمایی «مالاریا» و انصراف این فیلم از اکران در گروه آفریقا، امروز مورد بررسی قرار گرفت و بنا به خواسته سازندگان این اثر، طبق آئین‌نامه شورای صنفی در گروه آزاد اکران می‌شود و در گروه آفریقا فیلم سینمایی «شاباش» از روز چهارشنبه 22 دی‌ماه اکران و جایگزین مالاریا در گروه آفریقا خواهد بود.

فرجی با اشاره به ادامه اکران فیلم "نفس" خاطرنشان کرد: با توجه به فروش مناسب و تأمین کف فروش فیلم سینمایی «نفس» این فیلم همچنان در گروه کوروش به اکران خود ادامه می‌دهد و از روز چهارشنبه 22 دی‌ماه فیلم سینمایی «خیابان چهل و یکم» در خارج از گروه اکران خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *