رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هجمه‌های گسترده علیه قوه قضائیه حاکی از حقانیت مسیر این قوه در جهت عدالتخواهی است

16:00 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۲۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامحسین اسماعیلی گفت: امروز هجمه های گسترده ای از سوی دشمنان خارجی و برخی جریانات سیاسی داخل کشور علیه قوه قضائیه صورت می گیرد که حاکی از حقانیت مسیر این قوه در جهت عدالتخواهی و اطاعت محض از ولایت فقیه است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با علیرضا چیذری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امروز هجمه های گسترده ای از سوی دشمنان خارجی و برخی جریانات سیاسی داخل کشور علیه قوه قضائیه صورت می گیرد که حاکی از حقانیت مسیر این قوه در جهت عدالتخواهی و اطاعت محض از ولایت فقیه است.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ جانبازان و تقدیر از صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان ، طی سخنانی اظهار داشت : دفتر پر افتخار دوران جنگ تحمیلی مملو از اوراق زرینی است از رشادت ها و حماسه آفرینی های بی نظیر رزمندگان پرتوانی که با الهام از تعالیم روح بخش اسلام ناب محمدی (ص) و با تبعیت کامل از ولی فقیه زمان ، در جهت حفظ و حراست از ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، قدم در میدان نبرد حق علیه باطل نهاده و گروهی از هستی خویش گذشته و به شهادت رسیدند و جمعی نیز به افتخار جانبازی نائل آمدند که بی شک در درگاه الهی ماجور هستند.

این مسئول عالی قضایی در ادامه بیان کرد: بر ما لازم است که با تلاش های خالصانه و جهادگونه به وظایف خطیر و قانونی خود در راستای اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه عمل کنیم ، بطور قطع حضور قضات و کارمندان شاهد و جانباز در عدلیه استان می تواند ما را در نیل به اهداف مقدس فوق یار و کمک کار باشد.

گفتنی است دراین دیدار صابری مسئول امور ایثارگران ، دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و معاونین وی ، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی ، پشتیبانی و عمرانی و همچنین اوجانی سرپرست اداره رفاه نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *