محمد علیزاده از "عشقم این روزا" می‌خواند/ طنین" شهر باران" در سالن میلاد

15:00 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۰۸۶
محمد علیزاده در اجرای خود درجشنواره موسیقی فجر قطعه هایی از جمله "شهر باران" و "عشقم این روزا" را می خواند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محمد علیزاده با حضور در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر منتخبی از قطعه های پرطرفدار خود را روی صحنه می برد.

احتمال دارد این خواننده که چندی پیش قطعه "عشقم این روزا" را در فضای مجازی منتشر کرده بود، در کنسرت جشنواره خود نیز قطعه هایی از آلبوم جدیدش را بخواند.

علیزاده در جدیدترین آلبوم موسیقی خود با میلاد ترابی، امیر حسین اویسی، شهاب اکبری و معین راهبر همکاری داشته است.

میلاد ترابی مدیر تولید آلبوم جدید محمد علیزاده چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی از تلاش گروه تولید این اثر موسیقایی برای ارائه اثری متفاوت به مخاطبان موسیقی پاپ سخن گفته بود.

این آهنگساز موسیقی پاپ همچنین از استقبال مخاطبان از قطعه " عشقم این روزا" که پنجمین قطعه آلبوم جدید علیزاده محسوب می شود، به عنوان یک پیش بینی خوب از میزان استقبال طرفداران از اثر جدید این خواننده سخن گفته بود.

آخرین آلبومی که با صدای محمد علیزاده منتشر شد، "دلت با منه" نام داشت که در سال 1391 روانه بازار موسیقی شد.

این آلبوم 8 قطعه به نام های "شهر باران"‌ ، "برگرد" ، " غم دنیاست" ، " دل بی تو غم زده" ، " خیلی برام عزیز خاطرت"، " سرزنش" ، " تو رو می خواستم"  و "دلت با منه" داشت.

خواننده قطعه "زخم" در آلبوم " دلت با منه" با میلاد ترابی ، بهنام کریمی، شهاب اکبری، بهروز صفاریان ، آرتین زمانی و فرشاد حسامی در زمینه آهنگسازی و تنظیم قطعه ها همکاری داشته است.

محمد علیزاده 27 و 28 دی ساعت 21:30 در برج میلاد و 1 بهمن در دو نوبت و در ساعت های 19:00 و 22:00 در سالن میلاد روی صحنه می رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *