اولین موبایل اندرویدی نوکیا رسماً معرفی و عرضه شد

17:00 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۹۳۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
همانطور که می دانید مدتی است حق امتیاز بهره مندی سخت افزاری از برند نوکیا به کمپانی فنلاندی HMD Global واگذار شده تا این برند سنتی و محبوب بعد از غیبت چندساله، دوباره قدرتمندانه به عرصه رقابتی موبایل باز گردد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از دیجیاتو، همانطور که می دانید مدتی است حق امتیاز بهره مندی سخت افزاری از برند نوکیا به کمپانی فنلاندی HMD Global واگذار شده تا این برند سنتی و محبوب بعد از غیبت چندساله، دوباره قدرتمندانه به عرصه رقابتی موبایل باز گردد.

به دنبال همین ماجرا طی ماه های گذشته شایعات و اخبار متعددی گوش رسید و بعضاً نگاهی به رندرها و یا تصاویر زنده برخی از مدل های تلفن هوشمند نوکیا انداختیم.

با این تفاسیر در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت به این زودی با اولین موبایل اندرویدی نوکیا آشنا شویم، ساعاتی پیش وب سایت JD.com ضمن انتشار ویدیوی رسمی، موبایل نوکیا 6 را به صورت انحصاری برای کشور چین معرفی و عرضه کرد.

این تلفن هوشمند که از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD و شیشه ضدخش 2.5D برخوردار است، در دسته موبایل های اقتصادی قرار گرفته و سخت افزاری متوسط رو به بالا ارائه می کند.

nokia-6-official-w600

چیپست به کار گرفته شده در نوکیا 6 از نوع اسنپدراگون 430 بوده و 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند.

دوربین اصلی و ثانویه این موبایل به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسل کیفیت داشته و هر دو از گشودگی لنز F/2.0 و فوکوس لیزری PDAF برخوردار هستند.

در مورد سایر مشخصات نیز می توان به سیستم صوتی دالبی اتموس، بلوتوث نسخه 4.1، باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 7.0 اشاره کرد.

گفتنی است نوکیا 6 به عنوان نخستین موبایل اندرویدی برند نوکیا هم اکنون از طریق مراجع چینی با قیمت 245 دلار قابل خریداری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *