فدراسیون می‌توانست حواشی را کنترل کند/ رفتن کی‌روش به نفع ایران نیست

17:39 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۸۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مسلما اینکه کی‌روش برود به نفع فوتبال ما نیست و فوتبال ما لطمه می‌بیند.
رسول کربکندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد استعفای کتبی کی‌روش اظهار داشت: اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد در هیچ جای دنیا رخ نمی‌دهد، تمام اینها اتفاقات نادر است که فقط در ایران می‌افتد که یک مربی را با هزینه زیاد می‌آوریم و بعد به مشکل‌های مختلف بر می‌خورد و هر روز تضادی را ایجاد می‌کند.

وی افزود:‌ فدراسیون باید در این مسائل ایفای نقش می‌کرد و این تعامل باید ایجاد می‌کرد. هر روز مسئله‌ای پیش می‌آید و در حساس‌ترین موقعیت که تیم مل در گروه خود صدرنشین است کی‌روش استعفا می‌دهد. مربیان باشگاهی و کی‌روش هم هر دو حق دارند به هر حال مربیان باشگاه هم منافع خودشان را باید در نظر بگیرند. این تضادها باید مدیریت شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه عنوان کرد: این کارها می‌توانست از سوی فدراسیون در فضای آرام‌تری مدیریت شود، اما متاسفانه فدراسیون این کار را نکرد.

کربکندی در با اشاره به درگیری‌های پیش آمده میان کی‌روش و برانکو گفت: مسلما اینکه کی‌روش برود به نفع فوتبال ما نیست. مسلما فوتبال ما لطمه می‌بیند و تاثیرات منفی روی فوتبال ما می‌گذارد. این خوب نیست دو مربی خارجی که دایعه‌ی حرفه‌ای‌گری دارند چنین برخوردهایی داشته باشند باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردند.

وی درباره اینکه در شرایط فعلی فدراسیون چگونه باید عمل کند اظهار داشت: به نظر من نباید با استعفای کی‌روش موافقت شود، باید این ماجرا را مدیریت کنند. در حال حاضر کی‌روش کاملا بازیکنان را می‌شناسد و بازیکنان جوانی هم به تیم آمده‌اند و کوچکترین حاشیه‌ای بین مربیان و بازیکنان وجود ندارد. تنها ماجرایی که اینجا وجود دارد عدم تعامل سرمربی تیم ملی با مربیان باشگاه‌ها است. ان‌شاءالله که فدراسیون این مسئله را حل کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *