آماده سازی مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن در غرب تهران

15:25 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۷۳۷
مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن در غرب تهران از سوی شهرداری منطقه 9 آماده سازی خواهد شد.

آماده سازی مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن در غرب تهرانبه گزارش گروه جامعه ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجر در منطقه 9 به عنوان محور اصلی راهپیمایی 22 بهمن با حضور قائم مقام، معاونین و فرمانده کلانتری 119 مهرآباد برگزار شد.

این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر ادارات مختلف منطقه و ارائه برنامه های مدون جهت برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر و همچنین جهت همکاری با نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت تشکیل شد.

محمد خبازها، قائم مقام شهردار منطقه 9 با بیان اینکه باید از همه جهات آمادگی کامل برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن و ایام دهه فجر را داشته باشیم، افزود: این جلسات هماهنگی باید منظم برگزار و بازدیدها نیز انجام تا این آمادگی حاصل شود.

وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و وجود میدان آزادی و بخشی از خیابان آزادی که در مسیر راهپیمایی 22 بهمن قرار دارد، منطقه 9 میزبان بخش اعظم از شهروندان است.

خبازها تاکید کرد: تمامی اقدامات و فعالیتهای عمرانی و کارهای نیمه تمام در محور اصلی راهپیمایی 22 بهمن و حتی در میدان آزادی به سرعت پیگیری می شود تا سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه تر از همیشه برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *