فرزاد فرزین از "6" می‌خواند/ کارنامه موفق خواننده جوان در اجراهای جشنواره موسیقی فجر

14:00 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۵۸۴
فرزاد فرزین که کارنامه ای موفق در زمینه اجراهای جشنواره موسیقی فجر دارد ،‌ در سی و دومین دوره این جشنواره از آلبوم "6" می خواند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،‌ فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ پس ازاجرای موفقیت آمیزی که دی ماه در تهران داشت،‌ در چهارمین شب از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با مخاطبان موسیقی پاپ دیدار می کند.

این خواننده خلاق موسیقی پاپ که در هر اجرا،‌برنامه های ویژه ای را برای طرافدارانش در نظر می گیرد ،‌ در کنسرت جشنواره ای خود منتخبی از قطعه های پرطرفدارش از آلبوم های مختلف به همراه تعدادی از تک قطعه هایی که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته را روی صحنه می برد.

این خواننده موسیقی پاپ در دوره های قبلی موسیقی فجر نیز سابقه اجرای برنامه داشته و به طور یقین تجربه موفقیت آمیز او در دوره های قبل باعث حضور دوباره اش در دوره سی و دوم بزرگترین رویداد موسیقایی کشور شده است.

جدیدترین آلبوم منتشر شده از فرزاد فرزین "6" نام دارد که در این اثر 12 قطعه وجود دارد.

"تو چه باشی " ، " قلبم" ‌، " دیر اومدی"، "6" ،‌"چرا تو"،‌"اره آره"، "گوشی" ،‌" تنهایی دو نفره"، " تو فکرتم"، " عاشقت شدم"،‌" آدمای بعد تو"  و  "I’ll Be There" قطعه های جدیدترین اثر موسیقایی این خواننده را تشکیل می دهند.

این خواننده موسیقی پاپ چندی پیش از برخی فعالیت های جدیدش خبر داده بود و اعلام کرده بود که با نهایی شدن آن ها مخاطبان موسیقی خود را غافلگیر می کند.

احتمالا فرزاد فرزین در تلاش است با رقم زدن اتفاق های جدید در آلبوم بعدی خود که این اتفاق ها می تواند فراتر از مرزهای کشورمان باشد ‌، طرفداران موسیقی خود را غافلگیر کند.

فرزاد فرزین 25 دی ساعت 22 در سالن میلاد نمایشگاه با مخاطبان خود دیدار می کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *