همکاری مسئولین وزارت ارشاد و اداره کل زندان‌های استان تهران

5:00 - 17 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۱۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولین وزارت ارشاد کشور و اداره کل زندانهای استان تهران در محل کانون اصلاح و تربیت به بررسی زمینه های همکاری در جهت تعمیق و ترویج فرهنگ مطالعه کتابخوانی در بین مددجویان پرداختند.
به گزارش  گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران ، مسئولین وزارت ارشاد کشور و اداره کل زندانهای استان تهران در محل کانون اصلاح و تربیت به بررسی زمینه های همکاری در جهت تعمیق و ترویج فرهنگ مطالعه کتابخوانی در بین مددجویان پرداختند.

سالاریان مدیر کل امور نمایشگاه های کتاب استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و رحیمی مسئول آموزش اداره کل زندانهای استان تهران  به همراه مدیریت و معاونین کانون  اصلاح و تربیت ضمن بازدید از مراکز و فعالیت های فرهنگی و تربیتی به روند کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت دوره ای ، به روز رسانی و ترمیم کتابخانه مستقر در کانون  و راه اندازی نشریه داخلی کانون با مساعدت دستگاه های ذی ربط تاکید کردند.

سالاریان با اعلام رضایت از فرایند اقدامات تربیتی در کانون اصلاح و تربیت ابراز امیدواری کرد تا با افزایش سطح همکاری های دو دستگاه بتوان در چرخه اصلاح و تربیت گام های موثرتری برداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *