ستاد سفرهای نوروز ۹۶ آغاز بکار کرد

5:15 - 17 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۱۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: اولین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۶ شرکت حمل و نقل ریلی رجا برگزار شد.
به گزارش گروه اقتصاد ، ‌محمد رجبی در اولین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۶ بر توجه کامل به ایمنی قطارها تاکید کرد.
 
مدیرعامل شرکت رجا با بیان اینکه فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات لازم برای انجام تعمیرات به منظور در سیر قرار گرفتن مطلوب قطارها، باید مورد توجه جدی باشد، بیان کرد: اصل موضوع راه‌اندازی ستاد هماهنگی، پیش بردن الزامات مدیریتی و سازماندهی است.
 
وی با اعلام اینکه در این راستا وظایف و حیطه مسئولیت‌ها باید به روشنی تبیین و امکانات، مورد ارزیابی ویژه قرار گیرند، اظهار کرد: برگزاری جلسات هماهنگی با بخش‌های راهبری و فنی برای طرح دغدغه‌ها و رسیدن به تعامل بیشتر جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان مورد تاکید است به همین منظور در ایستگاه‌های اصلی باید آمادگی لازم برای پشتیبانی قطارها و رعایت الزامات و تعمیرات به موقع وجود داشته باشد.
 
مدیرعامل رجا خطاب به مدیران و اعضای ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۳۹۶ افزود: در همه حوزه‌ها ریسک‌ها باید شناسایی شده تا اقدامات اساسی و اصلاحی در این زمینه صورت گیرد.
 
وی بیان کرد: در بخش ایمنی، باید ساختار و سیستمی جدیدتر طراحی شده و توسعه یابد، حتی از نظر پوشش و لباس کار کارکنان نیز باید ایمنی مدنظر باشد.
 
رجبی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات افزود: در ارائه خدمات، باید کیفیت ارائه جایگزین کمیت در جابه‌جایی‌ها شود.
 
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن ابراز امیدواری برای ورود ۴۰ تا ۴۵ واگن مناسب برای در مسیر قرار گرفتن در ایام نوروز ۱۳۹۶ گفت: مقرر شده این تعداد واگن از سوی شرکت‌های واگن‌پارس، پلور سبز و بازسازی برخی واگن‌ها توسط شرکت‌های پیمانکار تامین و تحویل شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *