ضرورت بالا بردن آستانه تحمل/ بخش عمده‌ای از مشکلات زیر ساختی دادگستری استان البرز برطرف شده است

13:07 - 16 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۰۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فاضلیان گفت: با توجه به تلاش‌های انجام شده در دو سال اخیر، بخش عمده‌ای از مشکلات زیر ساختی دادگستری در مرکز استان و شهرستان‌ها برطرف شده یا در آستانه برطرف شدن قرار دارند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، سید حمید طهایی استاندار البرز به همراه عباداله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز با حضور در دادگستری استان البرز با احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، محمدباقر مازنی معاون قضایی و معاون نظارت رئیس کل، مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز همراه بود، فاضلیان با اشاره به تعامل ستودنی بین همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی استان البرز گفت: این تعامل، لازمه برطرف شدن ضعف و کمبودهای زیرساختی است که استان با آن ها دست به گریبان است و به همه دستگاه‌ها کمک می کند تا این برهه حساس و تاریخی در استان را پشت سر گذاریم و محرومیت‌های کنونی برای آیندگان به ارث نماند.

وی افزود: تجربه تعاملات نمایندگان دو قوه در استان البرز، همراه با وفاق و همدلی بوده و هرجا مشکل و کمبود بوده تلاش شده در حد بضاعت‌ها و بر اساس موازین قانونی عمل کنیم.

ضرورت بالا بردن آستانه تحمل

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر ظرفیت‌های متعدد این استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی که زمینه توسعه همه جانبه را فراهم می‌کند تصریح کرد: با وجود کاستی‌ها و امکانات حداقلی، مردم با متانت و حوصله این نواقص را تحمل می‌کنند که صبر و متانت مدیران در ایجاد این شرایط، بسیار موثر بوده است.

وی با تاکید بر بالابردن آستانه تحمل در همه دستگاه‌ها متذکر شد: دستگاه قضایی استان البرز -نیز خود را نیازمند نقد سازنده مردم و رسانه‌ها می‌بیند تا مشکلات و ضعف‌ها را از نگاه دیگران ببیند و با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر زمینه اصلاح فراهم شود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به پروژه‌‌های عمرانی اجرا شده و در دست احداث دادگستری استان، توضیح داد: پروژه باغستان و ساختمان اجرای احکام در مراحل نهایی قرار دارند و در روزهای آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند؛ پروژه ساختمان دادگستری کل استان البرز طبق برنامه پیش‌بینی شده در حال احداث است ولی برای پیشبرد آن، نیازمند تخصیص اعتبارات لازم در موعد مقرر هستیم؛ همچنین دو پروژه 5 هزار متر مربعی نیز تعریف کرده‌ایم که به زودی کلنگ احداث آن‌ها بر زمین زده می‌شود.

وی گفت: با توجه به تلاش‌های انجام شده در دو سال اخیر، بخش عمده‌ای از مشکلات زیر ساختی دادگستری در مرکز استان و شهرستان‌ها برطرف شده یا در آستانه برطرف شدن قرار دارند که با تخصیص اعتبارات می توانیم نوید حل این کمبودها تا پایان سال 1397 را بدهیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *