روزانه ‌۶ هزار متر مکعب فاضلاب ‌تنکابن وارد دریا می‌شود

0:05 - 17 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۰۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه روزانه بیش از ۶ هزار متر مکعب فاضلاب شهرستان تنکابن وارد دریا می‌شود، گفت: در فصول تعطیلات گرفتاری‌های بسیاری از سوی گردشگران برای ‌مردم شمال ایجاد می‌شود.
روزانه ‌۶ هزار متر مکعب فاضلاب ‌تنکابن وارد دریا می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ، شمس الله شریعت نژاد در جلسه شورای اداری مازندران اظهار داشت: کاملاً با مشکلات و چالش‌های پیش روی دولت تدبیر و امید آگاه هستیم؛ مشکلات اقتصادی کشور بحرانی بوده که از دولت یازدهم به ارث رسیده است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه باید از دستاوردهای دولت تدبیر و امید تقدیر کرد، ادامه داد: مشکلاتی که دولت تدبیر و امید با آنها رو برو بوده در دولت‌های گذشته وجود نداشت.

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع انرژی هسته‌ای با مدیریت دولت تدبیر و امید به سامان رسیده که جای تقدیر دارد.

شریعت‌نژاد با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت در حوزه درمان و بحث مهار تورم قابل تقدیر است، افزود: خارج کردن کشور از رکود اقتصادی کار بسیار سختی بوده که امیدواریم با همگرایی همه نهادها و قوه‌ها این بحران از بین برود .

وی ادامه داد: تامین آب شرب از مهم‌ترین مشکلات مردم غرب مازندران بوده در صورتی‌که وضعیت بارندگی در این منطقه بسیار مناسب است.
این نماینده مجلس ادامه داد: تبعیض و بی‌عدالتی در تامین آب شرب مردم غرب مازندران جای تامل دارد.

شریعت نژاد با بیان اینکه روزانه بیش از 6 هزار متر مکعب فاضلاب شهرستان تنکابن وارد دریا می‌شود، مردم غرب مازندران به میهمان نوازی شهره هستند ولی در فصول تعطیلات گرفتاری‌های بسیاری از سوی گردشگران برای این مردم ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید احداث چندین کمربندی در محورهای غرب استان مازندران مصوب شده در صورتی‌که تا امروز هیچ اقدام موثری در این حوزه انجام نشده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *