تصاویر ریزش زمین در بازار تهران منتشر شد

20:50 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۴۷۰
تصاویر ریزش بازار سبزه میدان تهران که باعث تخریب 3 مغازه شده بود، منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 7، 1 و همچنین گروه های امداد و نجات 1 و 9 این سازمان را ساعت 23:08 دقیقه شب گذشته به بازار تهران، سبزه میدان رهسپار کرد.

تصاویر ریزش بازار تهران منتشر شد

امیر هاتفی معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: در انتهای یکی از معابر بازار، کف معبرناگهان فرو نشست و گودالی به طول 5 متر و عمق 3 متر ایجاد شد. 

تصاویر ریزش بازار تهران منتشر شد

وی با اشاره به انتشار بوی فاضلاب شدید ناشی فروکش زمین در اطراف محل حادثه، اضافه کرد: براثر حفر چاه در داخل یکی از مغازه ها، دیوارها و سقف های این مغازه و همچنین زمین معبر و دو مغازه در مقابل آن دچار تخریب شده و یک ساختمان دو و نیم طبقه نیز در آستانه فرو ریختن بود که آتش نشانان بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده و انجام اقدامات لازم، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

تصاویر ریزش بازار تهران منتشر شد
هاتفی تصریح کرد: دراین حادثه مردی حدوداً 30 ساله که نگهبان یکی از پاساژهای بازار بود بر اثر اصابت آجر از ناحیه سر دچار مصدومیت جزئی شد که آتش نشانان وی را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

معاون منطقه 5 عملیات ادامه داد: بنا به اظهار شاهدان، به دنبال آوار مغازه ها چندین نفر در داخل آن ها بدام افتادند که پس از جستجوی نیروهای آتش نشانی مشخص شد هیچکس در داخل مغازه ها حضور نداشته بود.
تصاویر ریزش بازار تهران منتشر شد
وی در پایان گفت: پس از بررسی محل حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران مشخص شد این حادثه بر اثر حفر غیر مجاز و غیر ایمن چاه در داخل یکی از مغازه ها، رخ داده است.
گفتنی است؛ آتش نشانان در پایان عملیات، محل حادثه را تحویل عوامل شهرداری دادند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *