رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسین محب اهری با "شاهزاده خانم بدترکیب" روی صحنه می‌رود/پیشنهادی از "شبکه GEM" به من نشده است

13:00 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۳۲۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کاظمی با اشاره به اینکه در سریال تلویزیونی "شکوه یک زندگی" نقشی متفاوت را ایفا می کند، گفت: برای بازیگری پیشنهادی از شبکه GEM نداشته ام.
مریم کاظمی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم اکنون برای ایفای نقش در سریال تلویزیونی " شکوه یک زندگی" در بهشهر هستم.

وی ادامه داد: کارگردانی این سریال را رضا بهشتی بر عهده دارد و بنده به تازگی به این پروژه اضافه شده ام.

بازیگر سریال تلویزیونی " ماه و پلنگ" درادامه صحبت های خود تصریح کرد: نقشی که در سریال "شکوه یک زندگی" ایفا می کنم با سایر نقش هایی که تاکنون بازی کرده ام تفاوت های زیادی دارد که می توان این تفاوت ها را از نظر مثبت یا منفی بودن و همچنین تأثیرگذاری بر روی درام مورد توجه قرار داد.

وی همچنین اظهار کرد: نمایش "شاهزاده خانم بدترکیب" را از 15 دی روی صحنه می برم که بنده کارگردانی این اثر را بر عهده دارم.

کاظمی توضیح داد: بنده چندی پیش این نمایش را اجرا کرده بودم که خوشبختانه مخاطبان آن را دوست داشتند وبا استقبال خوبی از سوی آن ها رو به رو شده بود و به همین دلیل قرار است این نمایش دوباره روی صحنه اجرا برود.

وی یادآور شد: نمایش "شاهزاده خانم بدترکیب" را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنیم البته نمایش های گروه ما یعنی گروه تئاتر مستقل مخاطبان عام دارد اما به هر حال و با توجه به اینکه عنوان کودک و نوجوان روی آن قرار گرفته، این نمایش برای آن ها روی صحنه می رود.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بازیگران حاضر در نمایش "شاهزاده خانم بدترکیب" گفت: خوشبختانه حسین محب اهری توانست پس از یک دوره درمان به ما بپیوندد و نقش اصلی شاه را در این نمایش بازی کند.

وی تصریح کرد: اگر همه چیز خوب پیش برود تا آخر بهمن ماه روی صحنه هستیم اگر استقبال مخاطبان بیش از آنچه که فکر می کنیم باشد، امکان تمدید این نمایش وجود دارد.

بازیگر سریال "و خداوند عشق را آفرید" اظهار کرد: در نمایش جدیدمان بنده هم بازی می کنم و همچنین  قرار است تمامی اعضای گروه تئاتر مستقل به ایفای نقش بپردازند که از جمله آن ها می توان به میترا کریم پور، آیدا حسین زاده، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، مهرداد زمانی و نرگس صفامنش اشاره کرد.

کاظمی ادامه داد: نمایش "شاهزاده خانم بدترکیب" ترجمه فدای حسین است و از نوشته ای با همین عنوان انتخاب شده است. این نمایش قرار است در تالار آسمان وابسته به فرهنگستان هنر هر شب ساعت 18:30 روی صحنه برود.

وی با اشاره به اینکه این روزها شاید به خیلی از بازیگران پیشنهاد بازی در شبکه GEM شده باشد خاطرنشان کرد: بنده برای ایفای نقش در شبکه GEM پیشنهادی نداشته ام.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *