اگر "همسایه ها" دیده نمی‌شود دلیلش فضای مجازی است/برخی منتقدان برای دیده شدن خود، کارها را سرکوب می‌کنند

12:00 - 12 دی 1395
کد خبر: ۲۶۲۱۶۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سلیمانی با اشاره به اینکه بازی در سریال "همسایه ها" در عین حال که لذت بخش است، سخت هم هست، از شبکه نسیم به عنوان شبکه بسیار پرمخاطب یاد کرد.
حسین سلیمانی بازیگر نقش مهرداد در سریال تلویزیونی "همسایه ها" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در ابتدا که قرار بود بنده در سریال "همسایه ها"حضور پیدا کنم، آرش معیریان کارگردان این سریال بود.

وی ادامه داد: پس از مدتی که معیریان به دلیل بیماری از سریال "همسایه ها" جدا شد، مهران غفوریان به عنوان کارگردان انتخاب شد و به دنبال این موضوع فیلمنامه این سریال هم تغییر کرد.

اگر

سلیمانی همچنین تصریح کرد: زمانی که آرش معیریان به عنوان کارگردان در سریال "همسایه ها" حضور داشت ما فرصتی برای تمرین کردن داشتیم اما از زمانی که مهران غفوریان دراین اثر حاضر شد، به دلیل بالا بودن حجم بالاى کار و كنداكتر پخشى كه برای ما در نظر گرفته بودند، امکان تمرین آنچنانی نداشتيم.

وی اظهار کرد: حضور و بازی کردن در کنار بازیگرهایی که هر کدامشان از بهترین های بازیگر طنز کشور هستند، بسیار لذت بخش و در عین حال سخت است.

بازیگر سریال "همسایه ها" همچنین توضیح داد: کمدی که دوستان در سریال "همسایه ها" بازی می کنند، متفاوت از کمدی هایی است که من تاکنون کار کرده ام چرا که آثاری مانند "شاهگوش" يا "مارمولك" که من در آن حضور داشتم ، نسبت به سریال "همسایه ها" فضای کمدی متفاوتی دارد و اين يكى ديگر از نكات جذاب اين سريال براى من بود.

وی افزود: در روند ایفای نقش در سریال تلویزیونی شبانه شبکه نسیم سعی کردم با صحبت های مهران غفوریان حرکت کنم چرا که کاراکتر من رئال است و بايد با معيارهاى متفاوت ترى،شخصيت مهرداد را پيش ببريم.

سلیمانی یادآور شد: کمدی بودن و ایفای نقش کمدی برای بازیگرهایی که کار رئال انجام داده‌اند يا كمتر كار كمدى كار كرده اند، واقعا سخت است.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به بازخوردهایی که از پخش سریال "همسایه ها" دریافت کرده، گفت: خدا را شکر با توجه به اینکه تاکنون بخشی از سریال "همسایه ها" پخش شده، بازخوردهایی خوبی داشته ام البته یکی دو قسمت ابتدایی این اثر بیشتر به تعریف شخصیت های اختصاص داشت اما الان که داستان بیشتر از قبل پیش رفته، فکر می کنم بازخوردها نیز بهتر شده است.

این بازیگرعرصه تلویزیون همچنین اظهار کرد: پس از پخش یکی دو قسمت اول "همسایه ها" ممکن است مردم آنچنان درگیر داستان نشده باشند البته این موضوع درباره بیشتر سریال های ایرانی اتفاق می افتد.

اگر

بازیگر سریال "شاهگوش" توضیح داد: البته موضوع درگیر شدن با داستان سریال درباره تعداد محدودى از افرادی مطرح می شود که می توان از آن ها به مردم فضای مجازی یاد کرد كه هميشه به دنبال بهانه اى براى نقد يك اثر هستند، و نقد منفی را پيش می گیرند چرا كه حضور برخی منتقدان در تلويزيون و بازتاب منفى نگرى آن ها، به شهرت آن ها افزوده و برخى اين روش را راهی براى سريع تر ديده شدن مى بينند، اما اكثريت مردم تنها به فکر گذراندن روزمرگی های خودشان هستند و از این جهت ممکن است برایشان چندان حاشيه ها اهمیتی نداشته باشد و سريع تر و بى حاشيه تر به تماشاى يك اثر بنشینند و راحت تر ارتباط برقرار كنند.

وی همچنین تصریح کرد: در مورد جا به جایی شبکه پخش کننده سریال تلویزیونی "همسایه ها" باید بگویم که برای ما تفاوتی نداشت که سریال از کدام شبکه پخش بشود چون همه شبکه ها پربیننده هستند به خصوص شبکه نسیم که بسیار پرمخاطب است و به طور یقین ما هم اکنون پخش بسیار خوبی داریم. همچنین حمایت مسعود صباح از سریال، فراموش نشدنی و ستودنی بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: خدا را شکر از قسمت سوم به بعد سریال، من هیچ پیام بدی ازمردم در فضای مجازی دریافت نکرده ام و اگر پیام بدی هم وجود داشته باشد، هیچ گاه آن پیام را پاک نمی کنم البته مردمی که آن ها را در خیابان می بینیم هم نظرات خودشان را درباره سریال اعلام می کنند و بدین ترتیب بخشی از نظرات در باره این مجموعه تلویزیونی را هم اینگونه دریافت می کنیم.

گفتنی است، سریال تلویزیونی "همسایه ها" به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی هر شب ساعت 21:45 میهمان مخاطبان شبکه نسیم می شود.

در این سریال تلویزیونی سید جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، سپند امیر سلیمانی، سمانه پاکدل، نعیمه نظام دوست و حسین سلیمانی به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *