برگزیده های "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" معرفی شدند/ نادر طالب زاده چهره برتر استکبار ستیز شد

10:10 - 11 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۸۲۲
در اختتامیه مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" نادر طالب زاده به عنوان چهره برتر استکبار ستیز انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اختتامیه سومین دوره مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" با حضور جمعی از شخصیت های هنری، فرهنگی  و اجتماعی در حوزه هنری برگزار شد.

در این برنامه که قرار بود از میان چند نامزد یک نفر به عنوان چهره استکبار ستیز انتخاب شود، از نادر طالب‌زاده به عنوان چهره برتر استکبارستیز تقدیر شد.

در این برنامه شخصیت هایی همچون سیدمسعود شجاعی طباطبایی، میثم محمد حسنی، جواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه افق، سردار سنایی معاون سیاسی سپاه، پیرهادی نائب رئیس شورای شهر تهران، محمدحسین نیرومند و سیدحمید شریفی حضور داشتند.

در اختتامیه سومین دوره مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" همچنین از نفراتی در بخش های عکس، پوستر و کاریکاتور تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش، در بخش عکس از امیر مهدی نجف لو، حسن قائدی، آیدین تبریزی دخت فرد، 
امیر حسین کمالی، حسن حیدر پور و علی ابک تقدیر شد.

همچنین در بخش پوستر از لیلا نیرومند از ایران، محمدصابر شیخ رضایی از ایران، محمدرضا غفاری از ایران، وحید خاتمی از ایران، یوکسِل جِنگیز از ترکیه، نوشین افتخاری از ایران و عباس محمد جو از ایران تقدیر به عمل آمد.

برگزیده های بخش کاریکاتور را هم سجاد رافعی از ایران، لوک دِشمایکِر از بلژیک، گوران دیواک از صربستان، حسین باوی از ایران، موریسیو پارا هِرا از کلمبیا و محمد نصیر از اندونزی تشکیل می دادند.

براساس آنچه که پیش تر میثم محمد حسنی دبیر اجرایی این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی اعلام کرده بود، از حامد زمانی به عنوان هنرمند برتر استکبار ستیز که در چند سال اخیر بیشترین میزان تولیدات را در حوزه استکبار ستیزی داشته، تقدیر ویژه به عمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *