"اعتبارزدایی و براندازی" نظام اسلامی اهداف اصلی دشمنان در فتنه 88 بود

23:40 - 09 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۳۰۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: "اعتبارزدایی و براندازی" نظام اسلامی اهداف اصلی دشمنان در فتنه ۸۸ بود.
به گزارش گروه سیاسی ، سردار یعقوب‌علی نظری در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که به همت بسیج رسانه خراسان رضوی در تالار صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: مردم با حضور خود در حماسه بزرگ 9 دی بساط فتنه 88 را جمع کردند، در واقع 9 دی و این حضور مردمی از عوامل اصلی حفظ نظام اسلامی در برابر فتنه 88 بود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران الگوهای مختلفی را برای مقابله انتخاب کرد که نمونه متاخر آن تحریم‌های غرب بود که از این طریق نیز راه به جایی نبردند.

وی با اشاره به هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی در سال 88 بیان کرد: دشمنان با مطالعه زیاد و سرمایه گذاری در تلاش بودند تا با شناسایی و تمرکز بر روی منحرفان داخلی بر مسئله تغییر رفتار آنها و سپس تغییر و استحاله نظام از طریق آنها مانور دهند که در این مسئله ناکام باقی ماندند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: دشمن در این زمینه از مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات سال 88 مطالعه و برنامه ریزی کرده و نیروهای داخلی خود را نیز ساماندهی کرده بود و تمامی مقدمات را برای عملیاتی کردن نقشه‌های خود فراهم نموده بود.

سردار نظری با اشاره به اینکه در نتیجه این تقابل‌ها استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که هیچگاه نمی‌تواند از رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران به نتیجه برسد اظهار داشت: تجربه استکبار جهانی از این رویارویی‌ها همواره شکست بوده و مردم در 9 دی سال 88 نیز بار دیگر این مسئله را اثبات کردند و در همین راستا 9 دی حرکتی بسیار قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی پس از امتحان روش‌های مختلف از جمله تحریم به ابزار مذاکره متوسل شد اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از ابزار مذاکره نیز برای غبارآلود کردن فضا برای عدم تشخیص حق و باطل استفاده کردند و از این طریق درصدد بودند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اهداف دشمنان نظام اسلامی در سال 88 بیان کرد: طراحان اصلی این فتنه، استکبار جهانی بود و در تلاش بودند در وهله اول اقدام به براندازی نظام اسلامی کنند و از سوی دیگر با استفاده از تمامی ظرفیت رسانه‌ای خود از نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران اعتبارزدایی کنند.

سردار نظری با تاکید بر حضور در صحنه همیشگی ملت ایران به عنوان یکی از راهکارهای اساسی مقابله با توطئه‌ها خاطرنشان کرد: عملیات روانی ابزار دیگری است که دشمنان نظام اسلامی به آن متوسل می‌شوند تا از این طریق جمهوری اسلامی را از معادلات جهانی خارج کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز حضور و نبرد در عرصه عملیات روانی و جنگ نرم قطعاً بسیار سخت‌تر از جنگ نظامی و سخت است و خوشبختانه آیت الله علم الهدی در مشهد و استان خراسان رضوی در این عرصه ممتاز هستند و باید به ایشان افتخار کرد.

سردار نظری با اشاره به بصیرت مردمی و نقش آن در خاموش کردن فتنه 88 اظهار داشت: مردم بلافاصله با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حماسه 9 دی را رقم زدند و نقشه مجریان داخلی استکبار جهانی و فتنه گران را نقش بر آب کردند.


برچسب ها: سپاه فتنه فتنه 88

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *