کاهش 10درصدی تلفات حوادث رانندگی در هشت ماهه نخست امسال

10:58 - 10 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۲۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دکتر علی عباسی گفت: در هشت ماهه سال جاری 453 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با كاهش 10 درصدی مواجه بوده‌است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از کاهش 10 درصدی تلفات حوادث رانندگی در هشت ماهه نخست امسال خبرداد وگفت: در هشت ماهه سال جاری 453  نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند،  که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با كاهش 10 درصدی مواجه بوده‌است.

وی افزود : در  هشت ماهه سالجاری 359 نفر مرد و  94 نفر زن در حوادث رانندگی جان باخته‌اند كه بیشترین تلفات این حوادث به ترتیب در شهرستان های ساری و میاندرود با 65 نفر ،  بابل با 61 نفرو آمل با 55  فوتی و كمترین آن در شهرستان‌های گلوگاه با 8  نفر و رامسر با 9 فوتی ثبت شده‌است.

عباسی تصریح کرد: براساس این گزارش از كل تلفات حوادث رانندگی هشت ماهه امسال  296 نفر در مسیرهای برون‌شهری،‌ 133 نفر در مسیرهای درون‌شهری، 24 نفر در جاده‌های روستایی جان باخته‌اند.

این مقام اجرایی استان تصریح كرد: در راستای كنترل و كاهش آمار تصادفات در جاده‌های برون شهری، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان  و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *