شنبه؛آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد/ نام نویسی بیش از 482 هزار داوطلب

16:56 - 08 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۲۳۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: داوطلبان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 برای ثبت نام تنها تا روز شنبه 11 دی ماه فرصت خواهند داشت.
شنبه؛آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد/ نام نویسی بیش از 482 هزار داوطلبحسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه اول دی ماه آغاز شده است.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور نیز از روز اول دی ماه آغاز شده و تا روز یازدهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه توصیه ای به داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون یک بار تمدید شده احتمال تمدید مجدد وجود نداشته و لازم است داوطلبان علاقه مند تا ساعت 24 روز شنبه یازدهم دی ماه ثبت نام خود را نهایی کنند.

توکلی با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کننده در آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تصریح کرد: تا ساعت 13 امروز چهارشنبه 8 دی ماه تعداد 482 هزار و 426 داوطلب نسبت به شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 اقدام کرده اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *