رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشگیری از وقوع جرم در سطح نیروهای مسلح موثر و موفق بوده است

22:20 - 08 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۱۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمودی در چهارمین شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم لرستان گفت: پیشگیری از وقوع جرم از بدیهیات و یکی از اهداف بعثت انبیاء(ص) است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، محمد محمودی در چهارمین شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم لرستان اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم از بدیهیات و یکی از اهداف بعثت انبیاء(ص) است.

وی با بیان اینکه دین و نماز نیز برای پیشگیری است، تصریح کرد: پیشگیری هم کم هزینه است و هم نتیجه بخش و مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر پیشگیری از وقوع جرم دارند.

محمودی گفت: اگر در این پیشگیری‌ها حتی یک نفر را احیاء کنیم مثل این است که تمام انسان‌ها را احیاء کردیم و دنیا و آخرت خود را ساخته‌ایم.

درادامه، دادستان نظامی استان لرستان اظهار داشت: به پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یک مأموریت مهم نگاه کنیم و با به‌کارگیری راهکارها به بهترین نتیجه برسیم.

سیداسحاق موسوی نیا اظهار داشت: پیشگیری یک حسن عقلی است و وجود قرآن، نبوت و امامت دال بر پیشگیری است و در قرآن بیشترین تأکید بر تقواست که خودش بهترین پیشگیری است.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، سربازان را عائله خود بدانیم و مثل فرزندان خودمان با آنها برخورد کنیم.

در پایان این جلسه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان از همه فرماندهان به‌خاطر تلاش در جهت پیشگیری از وقوع جرم تشکر و قدردانی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *