رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بنیاد برکت، روند مهاجرت از مناطق خوزستان را معکوس کرد

13:56 - 08 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۹۰۹
فرماندار شهرستان اندیکا استان خوزستان گفت: فعالیت‌‌های بنیاد بركت خارج از حد تصور بوده است.
به گزارش گروه جامعه ، منوچهر ورناصری در خصوص عملكرد بنیاد بركت در شهرستان اندیکا خوزستان، ‌اظهار داشت: مردم واقعا از فعالیت‌های گسترده‌ و برنامه‌های این بنیاد در مناطق محروم راضی و خشنود هستند.

وی با اشاره به مشكلات موجود در شهرستان اندیكا و تلاش‌هایی كه بنیاد بركت برای برطرف كردن این مشكلات انجام داده است، بیان داشت: زیرساخت‌ها و راه‌های روستایی و جاده‌های بسیار مناسبی از سوی بنیاد بركت در شهرستان احداث شده و منطقه در حال رشد و عمران است. 

فرماندار اندیكا با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد بركت در این شهرستان كه باعث شادی مردم گردیده است، گفت: در این شهرستان به بركت حضور این جهادگران شاهد برطرف شدن بسیاری از معضلات و گرفتاری‌های مردم هستیم.

وی با اشاره به این‌كه نباید از امور فرهنگی، مدرسه‌سازی و تجهیز و نوسازی مدارس که از سوی بنیاد بركت انجام گرفته است غافل شد، بیان داشت: مطمئناً توجه به بحث آموزش و پرورش و تربیت نسل‌های آینده در پیشرفت و آبادانی كشور نقش فراوانی دارد و بنیاد بركت با همت مثال‌زدنی خود در حال انجام این امر است. 

ناصری آب‌رسانی به مناطق و روستاهای محروم به مانند شازده عبدالله را مورد اشاره قرار داد و گفت: واقعا در این مورد كار بسیار بزرگی انجام گرفت و تلاش‌گران بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  بیش از 70 كیلومتر خط انتقال آب را به سرانجام رساندند و باعث خوش‌حالی مردم و كشاورزان شدند.

وی افزود: شهرستان اندیكا طی سال‌های گذشته شاهد مهاجرت مردم به دیگر استان‌ها بود، ولی با برنامه‌ها و عملكرد خوب بنیاد بركت در كمك به پیشرفت استان جلوی مهاجرت گرفته شده است و حتی شاهد مهاجرت معکوس و بازگشت آن‌ها به منطقه هستیم.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *