رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حفاظت از محیط زیست کشور ایثارگری است

15:20 - 07 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۷۰۸
مسئول هماهنگی امور شهدا و ایثارگران سازمان محیط زیست گفت: با اشاره به پیوند عمیق مفهوم ایثارگری با محیط زیست، گفت: محیط بانی، حفاظت و دفاع از محیط زیست کشور، نوعی ایثارگری است.
به گزارش گروه جامعه ،مرتضی فرید در جلسه مسئولان امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست سراسر کشور که عصر دوشنبه در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به پیوند عمیق مفهوم ایثارگری با محیط زیست، اظهار کرد: محیط بانی، حفاظت و دفاع از عرصه محیط زیست و طبیعت کشور، نوعی ایثارگری است و بنابراین سازمان حفاظت محیط زیست اگر خواهان پویایی و مشارکت مردمی برای حفظ محیط زیست است به شدت نیازمند بسط و توسعه روحیه ایثارگری در فضای سازمانی است.

وی افزود: ایثارگران نیازمند حضور و خدمات ما نیستند بلکه ما در سطح کلان کشور برای حفظ و تقویت روحیه ایثار و فداکاری در جامعه نیازمند حضور و خدمات آن ها هستیم.

فرید، ترویج فرهنگ ایثارگری، بررسی و ساماندهی مشکلات و مسائل معیشتی ایثارگران و انجام فعالیت های پژوهشی در این حوزه را از جمله برنامه های تدوینی در سال ۱۳۹۵ دانست و ادامه داد: به رغم چالش های مالی سازمان حفاظت محیط زیست، تلاش می کنیم تا در حد توان برای رفع مسائل معیشتی ایثارگران اقدام کنیم.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *