رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیانیه کمیسیون امنیت مجلس در خصوص افشای فایل صوتی ظریف، موضع رسمی کمیسیون است

14:16 - 07 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۶۷۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیانیه منتشر شده از سوی این کمیسیون در خصوص افشای فایل صوتی ظریف را موضع رسمی کمیسیون می‌داند.
بیانیه کمیسیون امنیت مجلس در خصوص افشای فایل صوتی ظریف، موضع رسمی کمیسیون استبه گزارش گروه سیاسی  ، سید حسین نقوی حسینی در حاشیه نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، 7 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیرامون انتشار سخنان وزیر امورر خارجه اظهار داشت: وقتی رئیس کمیسیون این بیانیه را تائید می کند به معنای این است که موضع رسمی کمیسیون است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: مصوبات کمیسیون با تایید نصف به علاوه یک نفر از کل اعضا رسمیت می یابد و وقتی که بیانیه کمیسیون به تائید نصف به علاوه یک اعضا برسد، می توان آن را بیانیه کمیسیون دانست.

وی ادامه داد: وقتی رئیس کمیسیون می گوید که این بیانیه رسمی کمیسیون است همه اعضا باید تائید کنند و سخنگوی کمیسیون نیز باید بگوید که این بیانیه رسمی کمیسیون است. ممکن است در کمیسیون اختلاف نظری هم باشد، مگرچه اشکالی دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: من اطلاعی از افرادی که این بیانیه را امضا کردند ندارم که اگر اطلاع داشتم بیان می کردم ولی وقتی که رئیس کمیسیون عنوان می کند که این بیانیه، بیانیه رسمی کمیسیون است قطعا نصف به علاوه یک امضای اعضای کمیسیون را دارد و به هر حال این بیانیه رسمی کمیسیون است.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که گفته می شود اعضای کمیسیون به دنبال شکایت از کریمی قدوسی هستند و آقای کواکبیان نیز پیگیر این موضوع است، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *