رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کنسرت "آب، خاک، پروانه" و ارائه بیانی آزاد در موسیقی ایرانی/ نوای سازها در شب زمستانی نیاوران

15:00 - 07 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۴۱۹
کنسرت " آب، خاک، پروانه" در شب زمستانی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و در این اجرا شاهد ارائه بیانی آزاد در فضای موسیقی ایرانی در این اجرا خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، به طور معمول انواع مختلف موسیقی و اجراهای مربوط به آن ها طرفداران خاص خود را دارد اما در این میان گروه هایی هم دیده می شوند که با کمی خلاقیت، گاهی توانسته اند درصد مخاطبانی بیشتر نسبت به گروه های شناخته شده را جذب کنند. 

در میان گروه هایی که خلاقانه ایده های خود را روی صحنه می برند، تعدادی گروه های موسیقی محلی دیده می شوند اما در کنار آن ها دیگر گروه های موسیقی نیز فعالیت می کنند.

یکی از این گروها که تلاش کرده با حفظ وفاداری به چارچوب موسیقی دستگاهی، بیانی آزاد را در فضای موسیقی ایرانی تجربه کند در جدیدترین سری فعالیت های خود در شانزدهمین شب از زمستان روی صحنه می رود.

کنسرت " آب، خاک، پروانه" در حقیقت عنوان اجرایی است که مخاطبان موسیقی ایرانی در آن ، نوایی از سه ساز دف، تار و سه تار را می شنوند و در عین حال تلاش دو نوازنده را برای ارائه مفهومی جدید در کنار سایر مفاهیم و شکل های ارائه شده در زمینه اجرا در موسیقی ایرانی را شاهد هستند.

در کنسرت " آب، خاک، پروانه" محمد امین اکبرپور تارو سه تار می نوازد و مهرزاد هویدا نوازندگی دف را بر عهده دارد.

کنسرت " آب، خاک، پروانه" 16 دی ساعت 20:00 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *